حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
یاسین شریعتی در جمع ۱۰ جوان شایسته کارآفرین و الهام‌بخش ایران
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
شناسه : 8193
بازدید 466
6
روابط عمومی مجمع جوانان کردستان

یاسین شریعتی رئیس مجمع جوانان کردستان با راهبری و تأسیس سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر در جمع ۱۰ جوان کارآفرین شایسته برای حضور در رویداد بین‌المللی جوان شایسته ۲۰۲۲ معرفی شد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

یاسین شریعتی در جمع ۱۰ جوان شایسته کارآفرین و الهام‌بخش ایران

یاسین شریعتی در جمع ۱۰ جوان شایسته کارآفرین و الهام‌بخش ایران در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.

انتخاب ۱۰ جوان شایسته کارآفرین ایران 

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از کردستان؛ این مراسم از سوی اتاق بین‌الملل جوانان ایران و با همکاری مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران برپا شد و طی آن ۲۰ کارآفرین جوان از سراسر کشور که به مرحله نهایی معرفی به رویداد بین‌المللی TOYP 2022 راه‌یافته بودند، از سوی داورانی از اتاق بازرگانی تهران، وزارت ورزش و جوانان و جمعی از متخصصان حوزه‌های کارآفرینی و کسب‌و‌کار، مورد ارزیابی قرار گرفتند و درنهایت، ۱۰ جوان شایسته کارآفرین ایران برای معرفی به رویداد جهانی، انتخاب شدند.

افشین کلاهی عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران و رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان و سحر بنکدار پور، مدیر مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران در گروه داوری این رویداد حضور داشتند.

راهبری و تأسیس سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر

در مراسم نهایی داوری معرفی جوان شایسته کارآفرین ایران، پس از جمع‌بندی آرای داوران، یاسین شریعتی رئیس مجمع جوانان کردستان و نماینده تشکل‌های جوانان کشور با راهبری و تأسیس سرای کارآفرینی اجتماعی نایسر (پرجمعیت‌ترین ناحیه منفصل شهری کشور) در جمع ۱۰ جوان کارآفرین شایسته از ایران برای حضور در رویداد بین‌المللی جوان شایسته ۲۰۲۲ معرفی شد.

یاسین شریعتی رئیس مجمع جوانان کردستان

رویداد بین‌المللی جوانان شایسته جهان

رویداد بین‌المللی جوانان شایسته جهان، از سال ۱۹۸۳ و باهدف معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سال که بیشترین تأثیر را بر جامعه جهانی و کشور خود گذاشته‌اند، برگزار می‌شود.

معیار انتخاب جوانان شایسته

معیار اصلی انتخاب این افراد، پیشرو بودن آنان در توسعه فردی، تجارت، کارآفرینی، مسئولیت‌های اجتماعی و همکاری‌های بین‌المللی است. جوانان کارآفرین منتخب به رویداد بین‌المللی تویپ معرفی می‌شوند که با مشارکت ۱۲۵ کشور برگزار می‌شود و هر کشور می‌تواند ۱۰ جوان منتخب را اعلام کند. درنهایت نیز ۱۰ جوان از سوی داوران بین‌المللی در این رویداد به‌عنوان منتخب معرفی می‌شوند.

شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها

نتایج رسمی این رویداد در کنگره جهانی اتاق‌های بین‌الملل جوانان اعلام می‌شود که در سال جاری در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود و منتخبان نیز برای حضور در این مراسم دعوت می‌شوند و علاوه برگذراندن دوره‌های توانمندسازی می‌توانند به شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها، سرمایه‌گذاران و… بپردازند.

اخبار مرتبط

درخشش رئیس مجمع جوانان کردستان در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

کردستان مرجع هنری سمن‌های جوانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.