حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۳
شناسه : 10347
بازدید 135
2
احمد آبدونی احمد آبدونی یکی از متوالیان روستای تنگ نخل،وی با بیان کمبود ها و عدم توجه مسئولین به شرایط نابسامان روستا نارضایتی خود را از وضع کنونی نشان داد.
ارسال توسط : نویسنده : مهدیه آبدونی منبع : پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان دیّر
پ
پ

گلایه متوالی روستای تنگ نخل نسبت به وضعیت روستا و عدم توجه مسئولین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان دیّر، در ملاقات با احمد آبدونی یکی از متوالیان روستای تنگ نخل،وی با بیان کمبود ها و عدم توجه مسئولین به شرایط نابسامان روستا نارضایتی خود را از وضع کنونی نشان داد.

ظرفیت و کارکرد های روستای تنگ نخل

آبدونی ابتدا با بیان ظرفیت ها و کارکرد های روستا گفت:با وجود خاک حاصلخیز و آب مناسب برای کشاورزی و دامپروری و همچنین باغ های لیمو و نخل و… روستا از نظر دسترسی به برق و گاز شهری بسیار تهی است و نبود برق در فصول گرم سال شرایط سختی را برای ساکنان روستا بوجود آورده است.

برگزاری مراسمات عزاداری در این روستا

وی افزود:در این روستا حسینه ای هم داریم که بحمدلله و به یاری خداوند در ماه محرم و صفر و شهادت حضرت زهرا و… مراسمات آن برپاست؛اما بدلیل نبود برق و گاز مسائل مربوط به پخت و پز و گرمای هوا بسیار کار را سخت کرده است البته یک موتور برق در روستا هست که فقط کفاف روشنایی میدهد.

خرابی مسیرهای روستای تنگ نخل

احمد آبدونی با اشاره به خرابی راه و فاصله زیاد تا شهر خاطر نشان کرد:با وجود خرابی راه و فاصله زیاد تا شهر برای رفع نیاز های و خرید مایحتاجمان باید مسافت طولانی را تا شهرطی کنیم و از آنجا گه کشاورزی نیاز به کارگر و وسایل و…داردهزینه هایمان در این زمینه چند برابر میشود.

رسیدگی به اوضاع روستا

وی در پایان سخنان خود گفت:امیدواریم مسئولین شهرستان و استان به سخنان و وعده هایی که داده اند عمل کنند و ما را در سر و سامان دادن اوضاع کنونی روستا یاری کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.