حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
کم لطفی به جوانان از سوی پالایشگاه نفت خلیج فارس
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
شناسه : 3897
بازدید 185
4
امیر حسین طاهری فر کم لطفی به جوانان از سوی پالایشگاه نفت خلیج فارس مشهود است و متاسفانه کمتر از جوانان متخصص بومی در تصمیمات مهم این مجموعه بهره برده است.
ارسال توسط : نویسنده : نماینده پایگاه خبری سمن جوانان در هرمزگان منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

کم لطفی به جوانان از سوی پالایشگاه نفت خلیج فارس

پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نسبت به جوانان متخصص و بومی هرمزگان کم لطف بوده است و از جوانان متخصص بومی در تصمیمات مهم این مجموعه بهره گیری نشده است. کم لطفی به جوانان از سوی پالایشگاه نفت خلیج فارس از سوی امیرحسین طاهری فر نماینده شبکه جوانان انقلاب اسلامی در استان هرمزگان مورد آسیب شناسی قرار گرفت.

کم لطفی به جوانان بومی

امیرحسین طاهری فر نماینده شبکه جوانان انقلاب اسلامی در هرمزگان  در گفت و گویی با پایگاه خبری سمن جوانان گفت: پالایشگاه نفت ستاره نسبت به جوانان متخصص و بومی هرمزگان کم لطف بوده است و از جوانان منخصص بومی در تصمیمات مهم این مجموعه بهره گیری نشده است.

امیرحسین طاهری فر نماینده شبکه جوانان انقلاب اسلامی در هرمزگان

شبکه جوانان انقلاب اسلامی کشور

امیرحسین طاهری فر در ادامه اذعان داشت: یکی از وظایف شبکه جوانان انقلاب اسلامی، اجرای گام دوم انقلاب و کمک به ورود مدیران جوان انقلابی به بدنه های مختلف است. شبکه مردمی جوانان انقلاب اسلامی در پی تقویت روحیه کار جمعی و اثر بخشی جوانان در عرصه های مختلف بوده و  با محور قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در پی جوانگرایی در کشور است.

بومی یا غیربومی، جوانان فراموش شده اند

نماینده شبکه جوانان انقلاب اسلامی در هرمزگان بیان کرد: متاسفانه ما در استان هرمزگان بر سر هر پست مدیریتی اهم از ضروری و غیر ضروری اختلاف نظر بومی و غیر بومی داریم که مناطق مهم ویژه و اقتصادی را به فراموشی سپرده ایم. باید در مدیریت استانی از ظرفیت های جوانان نخبه و متخصص هرمزگانی که دلشان برای منطقه می تپد استفاده گردد.

اخبارمرتبط

امير حسين طاهری فر مدیر خانه جوان هرمزگان

جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.