حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
پیگیری مشکلات محلات کم ‌برخوردار در جلسه قرارگاه اجتماعی
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
شناسه : 10117
بازدید 199
7
فرماندار شهرستان چهارباغ

این جلسه حدود ۳ ساعت طول کشید و پیگیری مشکلات محلات کم ‌برخوردار در جلسه قرارگاه اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

پیگیری مشکلات محلات کم ‌برخوردار در جلسه قرارگاه اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از البرز، جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان چهارباغ به ریاست مهندس جعفری فرماندار شهرستان و اعضای جلسه و مسئولین محلات هدف و فعالان اجتماعی برگزار شد. این جلسه حدود ۳ ساعت طول کشید و پیگیری مشکلات محلات کم ‌برخوردار در جلسه قرارگاه اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت.

تأکید ویژه استاندار بر قرارگاه اجتماعی

در این نشست مهندس جعفری ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام گفت: استاندار محترم البرز تأکید ویژه‌ای در حوزه‌های اجتماعی دارند و هر هفته موضوع را پیگیری می‌نمایند و از مسئولین شهرستانی می‌خواهم گزارشی از اقداماتی که توسط دستگاه‌ها انجام‌شده را حتماً ارائه دهند. ضمن تشکر از دستگاه‌ها انتظار داریم که بسیار قوی‌تر از گذشته موضوع قرارگاه اجتماعی پیگیری شود.

اشتغال موضوع مهم شهرستان است

فرماندار چهارباغ در ادامه گفت: یکی از اولویت‌های اصلی در شهرستان موضوع اشتعال است. اولین مجوز کاریابی در سطح چهارباغ صادرشده و باید متناسب با جمعیت شهرستان نیز تعداد دفاتر کاریابی افزایش یابد تا جوانان و افراد جویای کار بتوانند با سرعت‌بالا شاغل شوند.

پیگیری و پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به جوانان و مشاغل خانگی

وی همچنین اظهار داشت: پیگیری و پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به جوانان و مشاغل خانگی چهارباغ با همکاری بنیاد برکت در اولویت باشد که با همکاری دستگاه‌های متولی منابع مالی را پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی کنند و فرماندار در تماس با مسئول بنیاد برکت در استان بر همکاری و فراهم کردن شرایط لازم برای مراجعه درخواست‌کنندگان تأکید کرد.

باید مشکل مردم حل شود

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: مشخصات افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت (۵۰۰ نفر) برای معرفی در سامانه حامی کمیته امداد که این موضوع توسط رئیس اداره کمیته امداد پیگیری شود. باید مشکل مردم حل شود و ضمناً راهکارهای مناسب برای حل مشکلات شهروندان چهارباغ توسط همه روسای دستگاه‌ها و اعضای قرارگاه اجتماعی ارائه گردد.

خدمات درمانی و بيمه عشایر

رئیس قرارگاه اجتماعی شهرستان چهارباغ همچنین افزود: خدمات درمانی و بيمه عشایر هم توسط فرمانداری از اداره کل تأمین اجتماعی و بیمه عشایر مطالبه و پیگیری شود تا اهالی شهرستان چهارباغ بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی اطلاع‌رسانی شود

وی تأکید کرد: مسئولین باید هم‌اندیشی کنند و به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بتوانند از مصوبات و اقدامات قرارگاه اجتماعی بهره‌مند شوند و جلسات مرتبط در حوزه وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی هم بین آنان حتماً برقرار شود.

بهسازی وضعیت پارک و نصب وسایل استاندارد بازی کودکان

در انتها فرماندار چهارباغ با تأکید بر وظایف شهرداری تصریح کرد: بهسازی و نصب وسایل بازی کودکان و وسایل ورزشی در پارک‌ها در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

خبرنگار: علیرضا گروسی

اخبار مرتبط

فرزندان شهدا نور چشم ما هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.