حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
پایگاه نیکوکاری آوای مهر و لبخند
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
شناسه : 4410
بازدید 190
2
معرفی سمن های موفق پایگاه نیکوکاری آوای مهر و لبخند در استان اصفهان افتتاح شد. هدف از ایجاد این پایگاه ترویج کار خیر در فعالیت های روزمره افراد است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

پایگاه نیکوکاری آوای مهر و لبخند

پایگاه نیکوکاری آوای مهر و لبخند در استان اصفهان افتتاح شد. هدف از ایجاد این پایگاه ترویج کار خیر در فعالیت های روزمره افراد است.

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان، سازمان مردم نهاد خیریه آوای مهر و لبخند در سه قسمت خیریه، روانشناسی و فروشگاهی فعالیت می کند و هر کدام از این بخش ها در پایگاه نیکوکاری به صورت تخصصی تر دنبال می شود. برگزاری ایونت ها، کارگاه های روانشناسی، تحلیل فیلم و … از جمله فعالیت هایی است که در این پایگاه نیکوکاری صورت می گیرد

آشنا کردن مردم با کار خیرخواهانه

به طور کلی هدف از ایجاد این موسسه مردم نهاد خیریه این بوده است که افراد با هر فعالیتی بتوانند کار خیر انجام دهند و ترویج کارهای خیر بین مردم بیش از پیش رخ دهد.

فعالیت در حوزه عدالت اجتماعی و فعالیت های بشردوستانه

شایان ذکر است کانون مردم نهاد آوای مهر و لبخند در حوزه های اجتماعی، عدالت و رفاه اجتماعی و فعالیت های بشر دوستانه فعال می باشد. این کانون مردم نهاد برای بالا بردن سطح آگاهی مردم در جامعه درباره نیازمندان و نیازمندی های آنان با اجرای همایش و کارگاه های آموزشی برنامه ریزی می کند.

اخبار مرتبط

مجمع عمومی مرکز هماهنگی مؤسسات خیریه

خیریه ای از جنس نور و مهربانی

اقدامات موسسه مردم‌نهاد دوستداران صاحب عصرعج استان هرمزگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.