حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
همکاری هیات ژیمناستیک با کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
شناسه : 4205
بازدید 421
3
سپهر تاج همکاری هیات ژیمناستیک با کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان به منظور توسعه این ورزش بین نوجوانان و جوانان هرمزگانی و استعدادیابی در آن
ارسال توسط : نویسنده : زهرا جامعی منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

همکاری هیات ژیمناستیک با کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان

سپهر تاج زئیس هیات ژیمناستیک استان هرمزگان در اولین نشست و گفتگوی مشترک با هیات رئیسه کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان بر همکاری هیات ژیمناستیک با کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان در راستای توسعه ورزش استان خبر داد.

همکاری هیات ژیمناستیک با کمیسیون ورزش

سپهر تاج، رئیس هیات ژیمناستیک هرمزگان ضمن قدردانی و تشکر از فعالیت های هدفمند و خیر خواهانه کمیسیون ورزش در راستای حمایت از ورزش جوانان و نوجوانان، آمادگی همه جانبه از سوی هیات زیمناستیک استان را اعلام کردند

رئیس هیات ژیمناستیک استان بیان کرد: هماهنگی های لازم نیز با مسئولین استعداد یابی هیات ژیمناستیک در راستای این همکاری صورت خواهد گرفت.

دبیر کمیسیون، مربی مجرب و توانمند ژیمناستیک استان

سپهر تاج در ادامه افزود: با عنایت به اینکه میلاد رمضان پور یکی از مربیان فعال و توانمند ژیمناستیک استان بوده و نماینده ورزش ژیمناستیک نیز در کمیسیون تخصصی ورزش مجمع جوانان حضور دارد ، ما تمامی همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.

ژیمناستیک دروازه ورود به سایر رشته ها

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان رئیس کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان در گفت و گو با رئیس هیات ژیمناستیک استان به شرح وظایف، اهداف، اقدامات و برنامه های پیش روی کمیسیون پرداخت و به اقدام اخیر کمیسیون در راستای برگزاری نخبه یابی های استانی و روستایی اشاره کرد که موجب شناسایی، پرورش و حمایت از جوانان و نخبگان بااستعداد و محروم بویژه کم برخوردار میباشد.

حمید رضا حاجب نژاد در انتها به اهمیت رشته ژیمناستیک به عنوان ورزش مادر و دروازه ورود علاقمندان به سایر رشته های ورزشی تاکید کرد .

هیات رئیسه کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان

شایان ذکر است کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان در طی انتخابات رسمی با حضور هیات رئیسه مجمع جوانان انتخاب شدند که به ترتیب حمیدرضا حاجب نژاد (رئیس کمیسیون)، میلاد رمضان پور ( نائب رئیس) و محمد رضا سلیمی ( دبیر کمیسیون) معرفی شدند.

اخبار مرتبط

معارفه هیئت‌رئیسه کمیسیون ۱۲ گانه مجمع جوانان هرمزگان

صعود شبانه جوانان هرمزگان به قله نصیری

جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.