حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نهضت مطالعه مفید در چهارباغ راه‌اندازی می‌شود
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
شناسه : 11218
بازدید 230
2
داود جعفری اسکندرلو

اهداف نهضت مطالعه مفید با اتحاد و همدلی میسر بوده و در این زمینه باید از ظرفیت مدارس و مساجد و هیئات مذهبی و به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده نمود.

ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فرمانداری چهارباغ
پ
پ

نهضت مطالعه مفید در چهارباغ راه‌اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از استان البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری چهارباغ، نهضت مطالعه مفید در چهارباغ راه‌اندازی می‌شود

اولین نهضت مطالعه مفید در استان البرز

نشست نهضت‌ مطالعه مفید برای اولین بار در سطح استان و شهرستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، مهندس جعفری فرماندار، مشاورین استاندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولان فرهنگی شهرستان در محل کتابخانه آدینه چهارباغ به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی به میزبانی اداره امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزار شد.

نشست نهضت مطالعه مفید در چهارباغ

نگاه فرهنگی در جامعه

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم گفت: نگاه فرهنگی در جامعه مهم است و میزان سرانه مطالعه و افزایش تعداد کتابخانه‌ها و تشویق مردم به کتاب‌خوانی یکی از واجبات فرهنگی امروز است.

افزایش سطح سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی

در ادامه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ با تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی یادآور شد: افزایش سطح سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرستان بوده و خداراشکر وضعیت زیرساخت‌های کتابخانه‌ای چهارباغ خوب بوده و البته باید تقویت نیز گردد.

الگو گرفتن از فعالیت جهادی و شبانه‌روزی

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ همچنین اظهار کرد: با الگو گرفتن از فعالیت جهادی و شبانه‌روزی استاندار محترم می‌توان کارهای مفیدی برای شهرستان انجام داد و این مهم با تلاش مسئولین شهرستانی میسر می‌شود.

توجه به نخبگان فرهنگی و اجتماعی

فرماندار چهارباغ در ادامه افزود: توجه به نخبگان فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت ایشان در حوزه‌های مختلف و برگزاری برنامه مفرح و مفید در فضای کتابخانه برای تشویق مردم به کتاب‌خوانی و افرایش مطالعه مفید یکی از راهبردهای مناسب در این زمینه است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های شهرستان چهارباغ تصریح کرد: با تلاش و پیگیری باید ماهیانه جلسه در مورد کتاب و کتاب‌خوانی برگزار شود و گزارش اقدامات صورت گرفته به شکل مستمر به فرمانداری برای بررسی اثربخشی ارسال گردد.

این مسئول همچنین گفت: اهداف نهضت مطالعه مفید با اتحاد و همدلی میسر بوده و در این زمینه باید از ظرفیت مدارس و مساجد و هیئات مذهبی و به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده نمود.

رسیدن به چهارباغ قوی

مهندس جعفری در انتها بیان داشت: برای داشتن ایران قوی و به‌تبع آن البرز و چهارباغ قوی باید سرانه مطالعه و سطح آگاهی و دانش مردم افرایش یابد و نهضت مطالعه مفید یک کار عملیاتی برای رسیدن به شکوفایی و توسعه است.

اخبار مرتبط

گفت‌وشنود جوانان با مسئولین چهارباغ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.