حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نمایندگی سمن جوانان در خراسان جنوبی
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
شناسه : 7182
بازدید 156
0
علیرضا گروسی

در تأسیس شعبات استانی پایگاه خبری سمن جوانان استان‌های مرزی پیش‌قدم و پیشرو بوده و امروز نمایندگی استان خراسان جنوبی تأسیس می‌گردد که محمدمهدی شیروانی برای این منظور انتخاب شد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

نمایندگی سمن جوانان در خراسان جنوبی

محمدمهدی شیروانی مدیرمسئول موسسه مردم‌نهاد رویش هنر سرزمین آفتاب (رهسا) به‌عنوان مسئول نمایندگی سمن جوانان در خراسان جنوبی منصوب شد. وی همچنین رئیس شبکه ملی فضای مجازی و رسانه جوانان این استان است.

ظرفیت بالای جوانان استان‌های مرزی

علیرضا گروسی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری سمن جوانان دراین‌باره گفت: استان‌های مرزی که در حاشیه جغرافیایی کشور قرار دارند علیرغم توجه کمتر نسبت به مرکز کشور، دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند و جوانان مناطق مرزی اغلب از نخبگان و پیشگامان حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، ورزشی و … هستند.

تأسیس نمایندگی خراسان جنوبی

گروسی افزود: در تأسیس شعبات استانی پایگاه خبری سمن جوانان هم استان‌های مرزی و جوانان آن پیش‌قدم و پیشرو بوده و برای حمایت و اطلاع‌رسانی حوزه سمن‌ها و جوانان اعلام آمادگی می‌کنند و امروز نمایندگی استان خراسان جنوبی تأسیس می‌گردد که محمدمهدی شیروانی از جوانان فعال و باانگیزه برای این منظور انتخاب شد.

تعامل و همکاری برای ارتقا جایگاه جوانان

وی تأکید کرد: هدف اصلی ما رسیدن به جایگاه رفیع و والا در حوزه حمایت رسانه‌ای از جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد است و رسیدن به این هدف در سایه تلاش، همبستگی و همدلی امکان‌پذیر است و به همین منظور انتظار داریم که نمایندگی‌های استانی سمن جوانان از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و تعامل و همکاری ویژه‌ای با دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و قشر جوان داشته باشند.

خراسان جنوبی مهد علم و فرهنگ

محمدمهدی شیروانی دراین‌باره گفت: استان خراسان جنوبی با مرکزیت شهر بیرجند، از استان‌های مرزی شرق کشور با جمعیت بالغ‌بر ۸۰۰ هزار نفر است که حدود ۳۱ درصد آن را جوانان تشکیل می‌دهند. این استان زادگاه چندین تن از اندیشمندان علمی، فرهنگی و عالمان دینی معاصر ایران است که از آن‌ها به‌عنوان پدران علوم مختلف نام می‌برند، نظیر پروفسور معتمد نژاد پدر علم ارتباطات و پروفسور گنجی پدر علم جغرافیا

شیروانی افزود: استان خراسان جنوبی، ازلحاظ ابنیه تاریخی و گردشگری، علمی و معدنی نیز ظرفیت‌های فراوانی را داراست و بزرگ‌ترین سرمایه آن مردم، خصوصاً جوانانی است که همیشه در بزنگاه‌های تاریخی و حیاتی چون انتخابات، بالاترین میزان مشارکت در کشور را دارند.

حمایت و معرفی جوانان موفق استان

مسئول نمایندگی سمن جوانان در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از حسن اعتماد دوست و برادر عزیز آقای علیرضا گروسی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری سمن جوانان کشور جهت انتصاب بنده به‌عنوان مسئول استانی این پایگاه خبری کمال تشکر را دارم و از اینکه فرصتی فراهم گشت تا رسانه‌ای واحد و تخصصی برای حمایت و معرفی جوانان موفق استان شکل بگیرد بسیار خوشحال و خرسندم.

همراهی و همدلی با جوانان و سمن ها

وی در ادامه گفت: با تمام توان این فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تمامی سمن‌های جوانان، مجمع جوانان و اهالی رسانه استان درخواست دارم که در این امر مهم یار و همراه ما باشند. پایگاه خبری سمن جوانان در استان خراسان جنوبی قصد دارد با یاری جوانان دلسوز و متخصص استان، شورای اطلاع‌رسانی جوانان باهدف پوشش اخبار حوزه جوانان، معرفی فرصت‌ها و چالش‌های جوانان، معرفی جوانان موفق و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان فعال و آموزش سواد رسانه در بین قشر جوان و نوجوان را تشکیل دهد تا با نگاهی تحليلی و آسیب شناسانه به مسائل و بهره‌مندی از تجربیات اساتید حوزه و دانشگاه، مشکلات جوانان را پیگیری نماید و فضایی مناسب برای رشد و حمایت از جوانان گردد.

حکم نمایندگی سمن جوانان در خراسان جنوبی

اخبار مرتبط

نمایندگی سمن جوانان در استان کرمان

مسئول امور مطالبه گری و گام دوم انقلاب سمن جوانان

مدیر علمی، پژوهشی و فناوری پایگاه خبری سمن جوانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.