حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نشست کنشگران مدنی با معاون استاندار هرمزگان
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
شناسه : 5532
بازدید 439
0
زینب غریبی

فعالان فرهنگی و مدنی استان هرمزگان با معاون سیاسی استاندار در موضوع توسعه کسب و کار های مرتبط با زنان و نحوه حمایت از ایشان نشستی برگزار کردند.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

نشست کنشگران مدنی با معاون استاندار هرمزگان

زینب غریبی، رئیس شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی استان و دبیر کمیسیون کسب‌ و کارهای اجتماعی مجمع جوانان هرمزگان از نشست کنشگران مدنی با معاون استاندار هرمزگان خبر داد. در این نشست علاوه بر دکتر رئوفی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، آقای تیموری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری نیز حضور داشت.

توسعه کسب‌وکارهای زنان

غریبی ضمن بیان دستاوردهای ارزشمند زنان به‌ ویژه در صنایع‌ دستی و جذابیت آن برای گردشگران به خصوص در نیمه دوم سال با توجه به مساعد بودن هوای استان و جذب توریست فصلی، توسعه کسب‌ و کار زنان را در گروی تعامل سیاست‌ گذاران و مدیران بالادستی با کنشگران مدنی و تسهیل گران در جوامع محلی دانست و ایجاد نمایشگاه‌ های عرضه این دستاوردها را از مدل‌ های موفق این توسعه ارزیابی کرد.

ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی در جامعه

دکتر رئوفی ضمن تائید همکاری‌های مؤثر افزود: در شرایطی که جامعه به‌ علت بروز مسائل مختلف اقتصادیو فرهنگی دچار چالش های عمده ای است؛ فعالین مدنی به‌ واسطه ارتباط مؤثر با جوامع محلی و برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی و پیگیری مسائل آنان بایستی با نفوذ کلام همواره سفیران آرامش و انگیزه در جامعه باشند نه ناامیدی و رخوت.

اصلاح شیوه‌های کسب‌وکار

او همچنین ضمن اشاره به توسعه کسب‌ و کارها در حوزه مشاغل خانگی بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که باید جامعه در ارتقا مهارت‌ها همپای تغییرات تغییر کند و به دنبال روش‌هایی در اصلاح و بازنگری شیوه‌های کسب‌وکار در جوامع سنتی باشد.

در این نشست مدیرکل امور اجتماعی استانداری از پیگیری مصوبات جلسه سخن گفت و افزود: باید به دنبال تعاملات مؤثر در رفع موانع باشیم و در ارتقا سلامت روان، اقتصاد جامعه تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

جلسه ستاد بحران در شهر بندر پل هرمزگان با حضور جوانان

جوانان هرمزگان در اولین دوره ملی توانمندسازی امداد و نجات

نشست کمیسیون ورزش جوانان با مدیرکل اجتماعی استانداری هرمزگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.