حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نشست دکتر حدادی با سمن‌ها و ورزشکاران ساوجبلاغ
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
شناسه : 8091
بازدید 361
4
دکتر علی حدادی

ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه جوانان و ورزش احصا و پس بررسی‌ها برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه صورت گیرد تا طبق این برنامه‌ریزی پیش‌بینی‌های مالی، اجرایی و حمایتی انجام پذیرد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

نشست دکتر حدادی با سمن‌ها و ورزشکاران ساوجبلاغ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از البرز، مورخ ۷ اردیبهشت‌ماه نشست دکتر حدادی با سمن‌ها و ورزشکاران ساوجبلاغ برگزار و از اصحاب ورزش و جوانان تجلیل شد.

ظرفیت‌های بالای شهرستان ساوجبلاغ

دکتر علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در دیدار با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان ساوجبلاغ ضمن اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان از جبران عقب‌ماندگی‌هایی که در حوزه زیرساختی وجود دارد، خبر داد.

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ

برنامه‌ریزی درست برای افزایش سرانه‌های ورزش و جوانان

حدادی گفت: شهرستان‌های غرب استان البرز دارای عقب‌ماندگی‌هایی در بخش ورزش است که با توجه به ظرفیت‌ها می‌توان این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و تلاش ما همین بوده است و برای این منظور جلسات مختلفی را با وزرای مختلف و تأمین اعتبارات لازم برای حل مشکلات سرانه‌های ورزش و جوانان برگزار کرده‌ایم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ افزود: بر این اساس لازم است ظرفیت‌ها و مشکلات حوزه جوانان و ورزش احصا و پس بررسی‌ها برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه صورت گیرد تا طبق این برنامه‌ریزی پیش‌بینی‌های مالی، اجرایی و حمایتی انجام پذیرد.

جوان‌گرایی و جوان باوری باید در واقعیت معنا پیدا کند

وی ادامه داد: توجه به حوزه جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد این حوزه بسیار ضرورت دارد و پس از بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبری منتشر شد، توجه به قشر جوان بیش از همیشه باید لحاظ گردد و جوان‌گرایی و جوان باوری باید در واقعیت معنا پیدا کند زیرا که ما جوانان موفق و نخبه بسیاری داریم که می‌توان از ظرفیت‌های آنان استفاده کرد.

حل مشکلات جوانان اولویت است

دکتر حدادی همچنین تأکید کرد: مسکن، اشتغال و ازدواج سه دغدغه اصلی جوانان است و باید این موضوعات توسط دولت به‌صورت جدی پیگیری شود و مجلس نیز با تمام قدرت و تلاش خود برای ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری صحیح حوزه جوانان در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

در کنار جوانان هستیم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در انتها گفت: خوشحالم که جوانان بااستعداد و خوبی در سطح شهرستان داریم و می‌توانیم از ظرفیت ایشان برای توسعه منطقه استفاده کنیم و بنده همیشه در کنار جوانان خواهم بود و جوانان می‌توانند موضوعات و مسائل خود را برای پیگیری از دستگاه‌های اجرایی به ما انتقال دهند تا برای تقویت آن از مسئولان مطالبه کنیم.

اخبار مرتبط

تجلیل از جامعه ورزش و جوانان نظرآباد

حل مشکل جوانان اولویت مجلس است

نشست شورای تشکل‌های جوانان نظرآباد با نماینده مجلس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.