حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نتایج آموزش تفکیک از مبدا در مدارس شهرستان کرج
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
شناسه : 13938
بازدید 36
1
معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از جمع آوری 150 کیلوگرم زباله تفکیک شده در یک مدرسه خبر داد و گفت: این امر در راستای ادامه طرح های آموزشی تفکیک از مبدا که در مدارس اجرا شد شکل گرفت.
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهر کرج
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، وهاب کاتبی، معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند، در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی، گفت: در پی برگزاری آموزش تفکیک زباله از مبدا در سطح مدارس تحت عناوین مختلف سه شنبه های آموزشی، مهرپاک و …، طرح آزمایشی جمع آوری پسماند قابل بازیافت به کمک دانش آموزان و اولیا اجرا شد.

معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت پسماند اضافه کرد: این طرح آزمایشی در حاشیه برگزاری جشنواره بازیافت برای نخستین بار اجرایی شد که با استقبال خوب دانش آموزان نیز همراه بود.

کاتبی تصریح کرد: در این میان با اجرای طرح در یک مدرسه ۱۵۰ کیلوگرم پسماند خشک و قابل بازیافت توسط خودروی سازمان مدیریت پسماند جمع آوری و به سکوهای بازیافت منتقل شد.

به گفته وی این طرح در سال تحصیلی جدید ادامه دار خواهد بود و به نوعی ماحصل آموزش های فرهنگی در سطح مدارس تلقی می‌شود.

شایان ذکر است با همراهی سازمان های مرتبط اعم از سازمان فرهنگی و سازمان سیما و منظر می توان این طرح و طرح های مشابه را با هدف داشتن زمینی پاک در سال تحصیلی جدید با قوت بیشتر اجرایی کنیم.

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.