حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
معاون امور جوانان کشور چه کسی خواهد بود؟
۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
شناسه : 4007
بازدید 256
7
وزیر ورزش و جوانان معاون امور جوانان کشور چه کسی خواهد بود؟ از نظر حمید سجادی وزیر جدید ورزش و جوانان مسئول جدید معاونت ساماندهی امور جوانان کشور کیست؟
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری خانه ملت
پ
پ

معاون امور جوانان کشور چه کسی خواهد بود؟

دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه با اعضای فراکسیون شاهد مجلس در مورد اینکه معاون امور جوانان کشور چه کسی خواهد بود؟ اعلام کرد که معاون امور جوانان فردی است که بیانیه گام دوم را مقدس بداند.

خود را مدیون جامعه اثیارگری و فرزندان شهدا می دانم

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر روز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در دیدار با اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: من خود را مدیون جامعه ایثارگری و فرزندان شهید می‌دانم و معتقدم از فرصت طلایی خدمت به مردم در دولت مردمی و مجلس انقلابی باید به‌خوبی استفاده کرد.

جلسه وزیر ورزش و جوانان با فراکسیون شاهد مجلس

دوران غفلت به جوانان تمام شده است

وی افزود: توجه به جوانان یکی از دغدغه‌هایی است که شاید بارها از زبان نمایندگان شنیده‌ام که نگرانی‌هایی در خصوص آن داشته‌اند و من مؤکداً عرض می‌کنم که دوران غفلت به حوزه جوانان در وزارت ورزش گذشته است و قطعاً در این حوزه اتفاقات خوبی خواهد افتاد و من فردی را که رویکرد انقلابی مسلط به این حوزه را دارد، برای مسئولیت معاونت ورزش انتخاب خواهم کرد.

معاون جوانان فردی خواهد بود که بیانیه گام دوم را مقدس بداند

وزیر ورزش و جوانان افزود: قطعاً معاون جوانان فردی خواهد بود که بیانیه گام دوم انقلاب را مقدس بداند و توجه به حوزه جوانان را در اولویت اصلی وزارتخانه قرار خواهیم داد.

متناسب با برنامه آمایش سرزمین با ورزش و جوانان را مدیریت کنیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره گفت: آمایش سرزمین مفهوم جدیدی در حوزه مدیریت نیست، اما توجه به این مفهوم علمی در عمل حائز اهمیت است و ما سعی می‌کنیم در یک دوره کمتر از ۳ ماهه به نحوی با آمایش سرزمین برنامه‌ریزی انجام دهیم که متناسب با نیازهای منطقه‌ای و استعدادها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان‌های مختلف ازنظر ورزشی، زیرساخت‌ها و پروژه‌های آن را نیز پیش ببریم و هر استان را که در هر زمینه ورزشی توانمندی و استعداد بیشتری دارد به همان میزان امکانات خاص آن را نیز افزایش دهیم.

در این جلسه اعضای فراکسیون ورزش سید مهدی فرشادان، محمدمهدی مفتح، علیرضا نظری، غلامرضا مرحباء، علی علیزاده، هاجر چنارانی، سمیه محمودی، حسین امامی راد، مهدی باقری به بیان دیدگاه‌های خود و انعکاس مشکلات حوزه انتخابیه و لزوم توجه به حوزه جوانان پرداختند./ خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خبرهای خوب برای جوانان با حضور وزیر جدید ورزش و جوانان

توقع جوانان از وزیر جدید ورزش و جوانان

بودجه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.