حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
قطعنامه مجمع علوی استان البرز بمناسبت ۱۳ آبانماه
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
شناسه : 13152
بازدید 97
3

امیر حسین مسیب زاده رئیس مجمع علوی استان البرز ضمن محکومیت استکبار جهانی قطعنامه این مجمع را که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تهیه شده بود قرائت کرد. متن این قطعنامه به شرح زیر است: 《بسم الله الرحمن الرحیم》 سیزدهم آبان ماه یکی از مهم‌ترین نقاط عطف […]

ارسال توسط :
پ
پ

امیر حسین مسیب زاده رئیس مجمع علوی استان البرز ضمن محکومیت استکبار جهانی قطعنامه این مجمع را که به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تهیه شده بود قرائت کرد.

متن این قطعنامه به شرح زیر است:

《بسم الله الرحمن الرحیم》

سیزدهم آبان ماه یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و تجلی اراده و ظرفیت‌های مقاومت مقدس در مصاف با استکبار جهانی است.

گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید و غیوری هست که از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،حضرت امام خمینی(ره)این روز را به یکی از مهمترین روزهای عزت و سربلندی و ایستادگی در مقابل استکبار تبدیل نمودند.

اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبار ستیزی ، معادلات منطقه و جهان را تغییر داده و مانع یکه تازی آمریکای جنایتکار و شجره خبیثه استکبار در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است؛و اینک خونین‌ترین باریکه محصور در توحش مدرن استکبار جهانی با قدرت سلاح ایمان و مقاومت با یدالله برآمده از آستین مقاومت حلاوت و شیرینی و پیروزی و ظفرمندی را با عملیات همه جانبه و ترکیبی طوفان الاقصی رقم زده و با تازیانه الهی ضربه غیر قابل ترمیم بر چهره سیاه رژیم ضد انسانی و نژاد پرست صهیونیستی وارد و ادراک ها و ذهنیت های آلوده رژیم جعلی را بهم ریخته است.

ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسری یوم الله ۱۳ آبان که روز خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه “شیطان بزرگ” آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار جهانی است که با اعتماد به نصرت الهی و اعتقاد بر استکبار ستیزی عقلانی و ندای هیهات منا الذله مواضع خود را به بانگ رسای {الله اکبر خامنه ای رهبر} به جهانیان اعلام میداریم.

۱_ما شرکت کنندگان در این در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با معمار گفتمان استکبارستیزی،حضرت امام خمینی(ره) رمز مقاومت در برابر سلطه جهانی آمریکا و صهیونیسم را پیروی از فرامین رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی امام خامنه ای میدانیم.

۲_ما ملت مسلمان و ظلم ستیز ایران سیاست های دوگانه حکام غربی و خانه پوشالی حقوق بشر و نمایندگان غربی در شورای امنیت را محکوم و خواستار آتش بس فوری در سرزمین های اشغالی بوده و اعلام میداریم بحران منطقه ای کنونی غرب آسیا حاصل سیاست های آمریکای جنایتکار در تامین مالی و تحریک دولت وحشی و تروریستی صهیونیست است.

۳_به آمریکا،انگلستان و فرانسه اعلام میکنیم که محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست و اگر بمباران و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه متوقف نگردد ، هیچ سناریویی را دور از ذهن ندانید و آگاه باشید که هویت ما با هراس افکنی در جهان اشغالگران گره خورده و سلاح های ما بی تاب و جمجمه های شما در تیررس ماست و بهای
جان بیگناهان ، منافع و جان های شما خواهد بود.

۴_از تمامی کشورهای اسلامی و دولت های مستقل میخواهیم ضمن محکومیت جدی جنایات ضد بشری و نسل کشی مردم مظلوم غزه توسط رژیم نژاد پرست صهیونیستی در مجامع بین المللی نسبت به قطع روابط سیاسی ، همکاری های اقتصادی و صادرات نفت و گاز به وظیفه انسانی خود عمل نمایند.

۵_ضمن تقدیر از ملت‌های آزاد دنیا و مردم کشورهای اسلامی به ویژه ملت انقلابی ایران بخاطر حضور باشکوه و پر معنا و الهام بخش در حمایت از مردم مظلوم غزه و مبارزان فلسطینی اعلام میکنیم؛تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهیم ماند و از مواضع مقتدرانه و دیپلماسی فعال دولت محترم حمایت می نمائیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
امیرحسین مسیب زاده رئیس مجمع علوی استان البرز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.