حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
عضویت سازمان ملی استاندارد در ILAC
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
شناسه : 13567
بازدید 37
2
محمد آئینی عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندارد استان البرز از جهادی دیگر در دولت مردمی و سازمان ملی استاندارد خبر داده و اعلام کرد این سازمان پس از سه دهه به عضویت اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی درآمد.
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی سازمان استاندارد استان البرز
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ؛

محمد آئینی ، مدیرکل استاندارد استان البرز با تبریک فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به کلیه خبرنگاران و فعالان این حوزه، اصلی ترین وظایف روابط عمومی را توزیع عادلانه، متعهدانه و انقلابی آگاهی ها در سطح جامعه دانست که موجب توسعه ارتباطات در میان جوامع می گردد.

دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه افزود: مسئولیت اجتماعی ما امروزه ایجاب می کند تا خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را با مسئولیت پذیری به سطح جامعه انتقال دهیم و بنده خوشحال هستم که در گرامیداشت روز ۲۷ اردیبهشت با خبر عضویت سازمان ملی استاندارد در اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی، کام ملت را شیرین نمایم.

مدیرکل استاندارد استان البرز در انتها گفت: ظفرهای بزرگ و اخیر در یک ماهه اخیر میسر نبود مگر با درایت های جهادی ریاست دولت مردمی حضرت آیت ا.. رئیسی و هدایت های متعهدانه مدیر انقلابی جناب آقای دکتر اسلام پناه در سازمان ملی استاندارد و امروزه به کرات از سطح جامعه ابراز رضایت شهروندان به ما منعکس می شود و خشنودی ملت از خدمتگزاران خود در سازمان استاندارد بزرگترین دلگرمی و پشتوانه ادامه راه ما است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.