حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
شهر کرج رتبه اول آبیاری نوین در سطح کشور
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
شناسه : 13625
بازدید 34
4
نائب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره افزایش سالانه ۱۰۰ هزار نفر به جمعیت این کلانشهر اظهارداشت: اگر بخواهیم سرانه سه تا چهار متر مربع به ازای هر شهروند کرجی داشته باشیم باید در سال ۴۰۰ هزار متر مربع به فضای سبز کرج بیفزاییم .
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ سید مرتضی اعتصامی در بازدید میدانی از پیوست های زیست محیطی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز فناوری برای جابه جایی درختان حفظ فضاهای سبز به کمک مدیریت شهری آمده است، اظهارداشت: با وجود این فناوری دیگر دغدغه قطع درختان را نداریم؛ امروز امکان جابه جایی درختان بزرگ با فناوری نوین در کرج فراهم است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:حفظ و توسعه فضاهای سبز کرج برای احیای باغشهری به یک برنامه اولویت دار در مدیریت شهری تبدیل شده و عزم واراده مدیران شهری بر طراوت بخشی به کرج در کنار توسعه عمرانی و زیربنایی است.

‎اعتصامی با اشاره به طرح توسعه شبکه های آبیاری نوین و استفاده از آبهای بازچرخانی شده برای آبیاری فضاهای سبز در این کلانشهر بیان کرد: امروز کرج رتبه نخست کشور را در بخش آبیاری نوین فضاهای سبز را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : بخش عمده آب مورد نیاز فضاهای سبز کرج از آبهای بازچرخانی شده و سطحی تامین می شود که در این زمینه تعدادی تصفیه خانه کوچک پساب احداث و راه اندازی شده است.

به گفته نایب رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج؛ بخش عمده شبکه آبیاری فضای سبز کرج قطره ای است که در جلوگیری از هدر رفت آب تاثیر گذار است .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.