حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
سخن اعضای مجمع ملی جوانان با وزیر جدید
۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
شناسه : 3975
بازدید 593
5
مجمع ملی جوانان سخن اعضای مجمع ملی جوانان با وزیر جدید؛ به عنوان یک قهرمان دو برای مطالبات جوانان ایران بدوید، با سرعت از موانع عبور کنید و هرگز خسته نشوید.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
پ
پ

سخن اعضای مجمع ملی جوانان با وزیر جدید

در روزهای گذشته اعضای هیئت‌رئیسه مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد کشور با دکتر سید حمید سجادی جلسات تخصصی داشتند و در مورد موضوعات و مشکلات جوانان بحث و تبادل‌نظر کردند.

سخن اعضای مجمع ملی جوانان با وزیر جدید

سخن اعضای مجمع ملی جوانان با وزیر جدید که نماینده سه هزار و ۷۰۰ تشکل جوانان سراسر کشور هستند به شرح ذیل است:

امید نیازپور رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

با حضور دکتر سید حمید سجادی موضوعات جوانان قوی‌تر و منسجم‌تر از گذشته دنبال می‌شود. نسبت به افزایش سطح امید و انگیزه جوانان با انتخاب وزیر جدید امیدواریم. جوانان کشور با حضور دکتر سجادی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان انگیزه و امید دارند که موضوعات جوانان با بروز تحولات مثبت و مفید، قوی‌تر و منسجم‌تر از گذشته دنبال شود و شاهد اتفاقات مثبتی برای جوانان کشور باشیم.

امید نیازپور رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

حوزه جوانان دارای ابعاد گسترده و مشکلات عدیده‌ای بوده و نیازمند برنامه‌ریزی تخصصی در حوزه‌هایی مثل ازدواج، اشتغال، مسکن و مواردی مثل ساماندهی سمن‌ها، افزایش سطح اعتبارات و توزیع عادلانه منابع مالی بین سمن‌ها و ساخت و احداث خانه‌های جوان است.

راشد پرستار دبیر کل مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

نگاه رئیس‌جمهور به موضوع تشکل‌ها به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد انقلابی و ارزشی است. ما سرمایه‌های ایران و شما، در وزارت ورزش و جوانان هستیم و آمادگی داریم اتاق فکر شما باشیم و بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار وزارتخانه، فعالیت‌های سازنده انجام دهیم. جوانان کشور چشمشان به طرح‌ها و مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان است.

راشد پرستار دبیر کل مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

از شما می‌خواهم در بدنه مدیریتی این وزارتخانه، نگرش جوان‌گرایی داشته باشید. با هدف افزایش نشاط، راه‌اندازی خانه‌های اوقات فراغت در استان‌ها را در دستور کار قرار دهید. این مجموعه پس از مدت‌ها یک چهره قهرمان پرتلاش ورزشی به خود دیده که قبل از حضور در وزارت نیز با ما همراهی کردند و استقبال خوبی از طرح‌های ما داشتند. نگاه دکتر سجادی به جوانان و توانمندی‌هایشان فوق‌العاده بود و همین‌طور خواهد ماند.

سارا سادات حسینی عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی مجمع

آقای وزیر؛ مجمع ملی جوانان اکنون آمادگی دارد قرارگاه پژوهشی در باب مشکلات جوانان در جهت آسیب شناسی و ارائه راهکار در جهت حل مشکلات جوانان را راه‌اندازی کند، اگر حمایت باشد. ما آمادگی داریم از جوانان برای جوانان سند چشم‌انداز کوتاه‌مدت و میان‌مدت و بلندمدت حوزه سمن‌ها را ارائه کنیم.

سارا سادات حسینی عضو هیئت‌رئیسه و سخنگوی مجمع

کارگروه های تخصصی ما تحت عنوان کمیسیون‌های دوازده‌گانه که برادران و خواهرانم اشاره کردند، شامل جوانان متخصص از سراسر کشور است. اکنون وقت استفاده و حمایت از این پتانسیل هاست.

مریم بابادی نایب‌رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

از سال ۱۳۹۰ تا به امروز در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها، فعالیت‌های بشردوستانه و نگهداری از کودکان بی سرپرست فعالیت می‌کنیم و بیش از چهار هزار و ۱۰۰ حامی ثبت‌شده داریم.

مریم بابادی نایب‌رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

در سه سال اخیر نیز پس از بلایای طبیعی در استان‌های مختلف از خانواده‌های حاشیه‌نشین حمایت می‌کنیم به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان فعال هستیم. از شما به‌عنوان وزیر جوان باور و جوان یاور دعوت می‌کنیم تا کنار ما باشید و ما را حمایت کنید چراکه تشکل‌های جوانان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارند.

 امیرعباس احمدی عضو هیئت‌رئیسه مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

به نمایندگی از جوانانی که ما را انتخاب کردن به شما، متولی اصلی جوانان تبریک می‌گویم. با پشتوانه ۳۷۰۰ سمن و معاونت امور جوانان، به‌عنوان سربازان کوچکی در رکاب مقام معظم رهبری هستیم.

 امیرعباس احمدی عضو هیئت‌رئیسه مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

اعتبارات و فعالیت‌های ما شفاف است و در سامانه وزارت کشور نیز به‌عنوان الگوی شفاف برای همه دستگاه‌ها حضور داریم. تمامی تشکل‌ها بازوان شما، مسئولین و نمایندگان مجلس در سراسر کشور خواهند بود.

مرتضی براهویی عضو هیئت رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

آقای دکتر سجادی شما در ابتدا توازن بین ورزش و جوانان را برقرار کردید و دیدار و نشست با جوانان و برای جوانان را در دستور کار قراردادید. ورزش و جوانان مکمل هم هستند و برای رشد به هم نیاز دارند.

مرتضی براهویی عضو هیئت رئیس مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

سه هزار و ۷۰۰ سمن، نهال‌هایی هستند که امروز تشکیل‌شده‌اند و عنوان درختانی مثمر ثمر و پربار برای خدمت به‌نظام فعالیت می‌کنند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

اخبار مرتبط

درخواست رئیس مجمع ملی جوانان از وزیر جدید ورزش و جوانان

مجمع ملی جوانان تنها نهاد قوی و رسمی کارهای تشکلی

نامه سرگشاده مجمع ملی جوانان برای تشکیل کابینه جوان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.