حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
رویکرد دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 7315
بازدید 299
4
وحید یامین پور

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که رویکرد دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است، ابراز امیدواری کرد با این رویکرد، برای تحول و گسترش افکار ایرانی و اسلامی بیشتر از پیش تلاش شود.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
پ
پ

رویکرد دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که رویکرد دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است، ابراز امیدواری کرد با این رویکرد، برای تحول و گسترش افکار ایرانی و اسلامی بیشتر از پیش تلاش شود.

چهره‌سازی اساس راهبردهای فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر وحید رامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شیراز اظهار داشت: چهره‌سازی اساس راهبردهای فرهنگی جمهوری اسلامی است که از سوی دفتر مقام معظم رهبری نیز این مهم ابلاغ‌شده است.

اولویت اول جوانان امروز رسانه است

رامین پور افزود: از ده شخصیت برتر موردتوجه جوانان و نوجوانان هیچ‌کدام از چهره‌های اسلامی و ایرانی نیستند و عمده توجه این قشر به چهره‌های اروپایی و هالیوودی است. جهان امروز جهان رسانه است و جوانان امروز سراسر وقت خود را با رسانه‌ها سر می‌کنند و خانواده در اولویت بعدی آن‌هاست.

همگرایی جهت میدان‌داری در عرصه جوانان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش هم آهنگ در شهر مقدس مشهد با حضور چند صد گروه تبلیغی طلبه که در حوزه ازدواج و فرزند آوری فعالیت می‌کنند گفت: لازم است همگرایی جهت میدان‌داری در عرصه جوانان بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

معرفی الگوهای مناسب به قشر جوان

معاون امور جوانان وزارت ورزش ادامه داد: لزوم یاری‌رسانی و عزم ملی و کمک رسانه ملی در این امر بسیار حائز اهمیت است و با کمک آن می‌توان الگوها را به قشر جوان شناساند.

تولید محتوای مناسب در شبکه‌های اجتماعی

وی در خصوص استفاده از شبکه‌های مجازی در بین جوانان و نوجوانان نیز گفت: طبق آخرین بررسی‌ها ۸۹٫۳ درصد جوانان ایرانی از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند دراین‌بین هفتاد درصد از شبکه اینستاگرام استفاده می‌کنند که لازم است در این فضا به‌منظور ارائه محتوای مناسب بیشتر کار شود

استفاده از مدیران جوان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این‌که رویکرد این دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است، ابراز امیدواری کرد با این رویکرد، برای تحول و گسترش افکار ایرانی و اسلامی بیشتر از پیش تلاش شود.

برگزاری جدی ستادهای ساماندهی امور جوان

وی با اشاره به سخنان آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مبنی بر جدی گرفته شدن ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار داشت: از کلیه مدیران خواسته‌شده که نسبت به برگزاری قوی‌تر این ستادها در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تلاش کنند و پیگیر امور جوانان باشند. این ستاد محلی برای هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن آخرین رصدها و پایش های حوزه جوانان است که باید بیش‌ازپیش در استان تا و شهرستان تا فعال شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مأموریت ما در حوزه جوانان مشاوره‌های ازدواج و ترویج ازدواج آسان است.

وی در انتها عنوان داد: با حضور ۴ هزار سازمان مردم‌نهاد جوانان در کشور و ۱۸۳ سازمان مردم‌نهاد فعال در استان فارس امیدواریم که ازنظر کمی و کیفی نیز فعالیت این سازمان تا افزایش یابد.

اخبار مرتبط

ازدواج اولویت اصلی معاونت جوانان است

دستور رئیس‌جمهور برای ایجاد جایگاه تخصصی جوانان در سیستم اداری کشور

نماینده ولی‌فقیه پای درد دل جوانان کردستان نشست

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.