رویداد ملی دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری در استان اردبیل
ژيلا آقاغفاری دبیر مجمع سمن های جوانان استان اردبیل در گفت و گویی پایگاه خبری سمن جوانان با خبر از برگزاری رویداد ملی دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری در استان اردبیل در روزهای ۲۳، ۲۴، ۲۵ تیر ماه خبر داد.
محورهای رویداد
آقاغفاری در این گفت و گو به محور های این رویداد اشاره کرد که به ترتیب عبارتند از :
- دیجیتال مارکتینگ
- مارکت پلیس
- دیجیتال توریسم
- بروکرهای آنلاین
- کاربردهای هوش تجاری در گرشگری و کشاورزی
- استارتاپهای سلامت محور
- هوشمند سازی شهری
- اقتصاد شهری و در آمدهای پایدار
- فرهنگی
- اجتماعی
- ورزشی
مخاطبان رویداد
دبیر موسسه کارآفرینان فردای سبلان در ادامه این گفت و گو به مخاطبان این رویداد اشاره کرد و گفت: صاحبان ایده، دانشجویان، دبیران و اعضای شورای مرکزی سازمان های مردم نهاد و علاقهمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری می باشد.
حمایت و تجاری سازی از ایده های مطرح شده
ژیلا آقاغفاری در انتهای این گفت و گو هدف از برگزاری این استارتاپ ویکند حمایت و تجاری سازی از ایده های مطرح شده که قابل اجرا در استان اردبیل، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری به صاحبان ایده می باشد، از از سوی دیگر حمایت از ایده های منتخب در راستای ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار در دستور کار این رویداد بوده و همچنین آشنایی شرکت کنندگان با فرآیند یک استارتاپ ، تکمیل تیم برای ایده ها از اهداف دیگر برگزاری این رویداد است.
جوایز نقدی برای سه تیم و خدمات شتابدهی به همراه تسهیل گری
دبیر مجمع سمن های جوانان اردبیل همچنین یادآور شد: این رویداد تنها یک رویداد استارتاپی سه روزه نیست، بلکه این رویداد مجازی قرار است اتفاقات خوب و آموزشهای متنوع همراه با جوایز نقدی برای سه تیم و خدمات شتابدهی به همراه تسهیل گری ویژه برای تیم های منتخب در نظر گرفته شود
یکی از ویژگی های دیگر این رویداد شبکه سازی با افراد مختلف از سراسر تا ایران می باشد که یه فرصت عالی برای معرفی محصول یا خدمات جوانان را درکل ایران فراهم می کند.
ثبت دیدگاه