حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
رتبه بندی شبکه معابر شهری کرج ، طبق طرح جدید تفصیلی
۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
شناسه : 12360
بازدید 131
2
عمار ایزدیار ، سخنگو و نائب رئیس شورا ششم شهر کرج ، با اشاره به تدوین و بازنگری طرح تفصیلی این کلانشهر ، گفت : شبکه معابر اصلی کرج ، بر اساس طرح تفصیلی جدید ، رتبه بندی و وضعیت توسعه آنها ، نیز تعیین تکلیف شد .
ارسال توسط : نویسنده : نگار اصغری منبع : به گزارش روابط عمومی شورا اسلامی شهر کرج
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز ،

عمار ایزدیار ، سخنگو و نائب رئیس شورا ششم شهر کرج ، در حاشیه نشست تخصصی تدوین و بازنگری طرح تفصیلی شهر کرج ، که با حضور کارشناسان و اعضای شورای این شهر برگزار شد ، اظهار داشت :

در تدوین و بازنگری طرح تفصیلی کرج ، وضعیت آتی برخی معابر از جمله خیابان تهران ، مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ، اذعان کرد : تقلیل یا افزایش سطح معابر ، به عنوان معابر درجه یک و دو شهر کرج ، بررسی شد و مشاور نظرات کارشناسی ، را اعلام کرد .

ایزدیار ، با بیان اینکه کلانشهر کرج بیش از ۲۰ میلیون متر مربع ، معبر اصلی و فرعی دارد ، افزود : طرح تفصیلی جدید کلانشهر کرج ، که می بایست از سال گذشته تصویب و توسط وزارت کشور ابلاغ می شد ، به علت وجود نواقص دوباره در دست بررسی قرار گرفت ، اکنون این طرح قرار است ، پس از بررسی نهایی برای تصویب و ابلاغ به وزارت کشور ارسال شود .

 

گفتنی است ؛ در این نشست ضمن بررسی مغایرت های سلسله مراتب طرح جامع کرج ، با وضع موجود تاثیرات آن در معابر شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظراتی ارائه شد .

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.