حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
دوره جامع تربیت مربی هوافضا
۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
شناسه : 4071
بازدید 499
5
امین سروری دوره جامع تربیت مربی هوافضا به همت موسسه مردم نهاد خلاقان الفبای پرواز با هدف توانمندسازی و اشتغال زایی برای علاقه مندان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه سمن جوانان
پ
پ

 

دوره جامع تربیت مربی هوافضا

دوره جامع تربیت مربی هوافضا به همت موسسه مردم نهاد خلاقان الفبای پرواز با هدف توانمندسازی و اشتغال زایی برای علاقه مندان تمامی رشته ها در ۴۲ ساعت آموزشی برگزار شد.

فرهنگ سازی و ارائه خدمات هوافضای پایه

امین سروری دبیر سازمان مردم نهاد خلاقان الفبای پرواز در گفت و گویی با پایگاه خبری سمن جوانان ضمن اشاره به دغدغه های این سازمان گفت: رسالت ما فرهنگ سازی و ارائه خدمات هوافضای پایه به منظور بهبود و افزایش سطح کیفیت زندگی مردم جامعه می باشد و تا امروز دوره ها و کارگاه های متعدد دانش افزایی عمومی و مهارت محور تخصصی در رده سنی کودکان و جوانان برگزار کرده ایم و در حال حاضر با هدف اشتغال زایی جوانان دوره ۴۲ ساعت جامع تربیت مربی هوافضا در ۴ فاز تدوین شد و رو به اتمام است.

دوره جامع تربیت مربی هوافضا

جزئیات کلاس های دوره جامع هوافضا

دبیر سازمان مردم نهاد خلاقان الفبای پرواز خاطر نشان کرد: ۴ فاز این دوره شامل: ۱۵ ساعت مباحث تئوری و عملی هوافضا، ۸ ساعت فنون تدریس و مهارت کلاس داری با تدریس سرکار خانم مسجدیان بیش از یک دهه تجربه حرفه ای، ۴ ساعت تجربه نوردی با حضور مهندس علی عسکری از صنعتگران با تجربه در حوزه پهپاد و در نهایت ۱۵ساعت کارورزی عملی در حال برگزاری می باشد.

دوره جامع تربیت مربی هوافضا در اصفهان

شایان ذکر است که سازمان مردم نهاد خلاقان الفبای پرواز از سمن های فعال استان اصفهان است که در زمینه های علمی پژوهشی، فناوری و هوافضا فعالیت دارد و هدف کلی آن طراحی و تولید پهبادهای امداد رسان می باشد.

اخبار مرتبط

فراخوان ملّی ایده‌های خلاق برای کنترل آسیب‌های اجتماعی

وبینار آنلاین سفری به درون

دوره های مجازی برای جوانان در ایام کرونا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.