حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
حمایت مدیریت شهری کرج از شرکت‌های دانش‌بنیان
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
شناسه : 7563
بازدید 322
2
عمار ایزدیار

شورای اسلامی شهر کرج سیاست‌های خود را برای تحقق شعار سال در حوزه مدیریت شهری و هوشمند سازی تدوین و از جوانان نخبه و متخصص استان حمایت خواهد کرد.

ارسال توسط : منبع : شهرداری کرج
پ
پ

حمایت مدیریت شهری کرج از شرکت‌های دانش‌بنیان

عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ که توسط رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نام‌گذاری شده است، بر حمایت مدیریت شهری کرج از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

ایزدیار در ادامه افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند مانع از مهاجرت آن‌ها به پایتخت و یا سایر استان‌ها شود.

عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج

حمایت از جوانان نخبه و متخصص استان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تحقق شعار سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نام‌گذاری شده است، شورای اسلامی شهر نیز سیاست‌های خود را برای تحقق آن در حوزه مدیریت شهری و هوشمند سازی تدوین می‌کند و ما از جوانان نخبه و متخصص استان حمایت خواهیم کرد.

اداره شهر با از روش‌های سنتی در قرن جدید امکان‌پذیر نیست

منتخب مردم کرج در دوره ششم شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری افزود: هر تولیدی نمی‌تواند گره‌گشا و مزیت رقابتی و نسبی برای کشور ایجاد کند و از طرفی اداره شهر با استفاده از روش‌های سنتی در قرن جدید امکان‌پذیر نیست و ناگریزیم به سمت تجهیزاتی برویم که نیاز امروز مردم است.

استفاده از ظرفیت شرکت در حل معضلات شهری

ایزدیار خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل نبود زیرساخت‌ها به پایتخت یا استان‌های دیگر مهاجرت کرده‌اند که در این راستا باید با برنامه‌ریزی جلوی مهاجرت شرکت‌ها را گرفته و از ظرفیت آن‌ها برای حل معضلات شهری در حوزه‌های مختلف شهری همچون در بحث حوزه حمل‌ونقل ترافیک شهری، تسهیلات رفاهی برای شهروندان استفاده کنیم.

استفاده از ظرفیت واقعی شرکت‌های دانش‌بنیان

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: امیدواریم اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر صرفاً بر اساس شعار سال و شتاب‌زده نباشد و از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به نحو احسن استفاده کرد و در عمل شاهد پیشرفت و توسعه شهر باشیم.

اخبار مرتبط

کارخانه نوآوری البرز ظرفیتی برای جوانان

رونمایی از اولین مجموعه مالتی مدیای آموزشی تخصصی جوانان

اعتماد به جوانان از کرونا تا موشک نقطه زن

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.