حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
جوانان عامل پویایی و تحرک جامعه
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
شناسه : 4308
بازدید 169
2
علی حدادی جوانان عامل پویایی و تحرک جامعه؛ علی حدادی در نشست با جوانان البرزی بر نقش جوانان در گام دوم انقلاب و حضور پررنگ ایشان در جامعه تاکید کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری خانه ملت
پ
پ

جوانان عامل پویایی و تحرک جامعه

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان البرز، گفت: وجود جوانان در کشور یک نعمت بزرگ است و جوانان عامل پویایی و تحرک جامعه بوده و باعث ایجاد انگیزه و نشاط در سایر اقشار می‌شوند.

نشست دکتر علی حدادی با جوانان البرز

نشست علی حدادی با جوانان البرزی

جوانان سرمایه کشور و موجب اقتدار ایران هستند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان، سرمایه‌های اصلی کشور و موجب توان و اقتدار ایران اسلامی هستند و جوانان در هر جامعه‌ای نقش و جایگاه ویژه‌ای دارند و بر اساس منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، باید بیشترین تلاش‌ها و اقدامات برای رفع مشکلات آنان انجام شود.

جوانی گوهری ارزشمند در طول عمر است

وی ادامه داد: جوانی به‌عنوان گوهری ارزشمند در طول عمر آدمی همواره در آموزه‌های دینی و اسلامی و سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) مورد تأکید بوده است به‌طوری‌که همواره یکی از گروه‌های هدف در زمینه مشورت و تصمیم‌گیری‌شان جوانان بوده‌اند.

جوانی دوره شکوفایی توانمندی هاست

حدادی تأکید کرد: بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران‌بهاست که چنانچه در مسیر درست هدایت شود ثروت بی‌بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه بشری و خود را رقم می‌زند و خوشبختانه در کشور ما جوانان متعهد، متخصص و مومن بسیار هستند و باید به این جوانان اعتماد کنیم.

استفاده از ظرفیت جوانان

این نماینده در انتها خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف هدف اصلی ما بوده و باید در چهل‌سالگی انقلاب و در راستای بیانیه گام دوم، جوانان حضور پررنگی در مسئولیت‌های مختلف داشته باشند.

بازدید از پروژه در حال اخداث خانه جوان البرز

گفتنی است علی حدادی بازدیدی از پروژه در حال احداث خانه جوان استان البرز داشت و در این نشست مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مهران افشاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل و امید نیازپور رئیس مجمع ملی جوانان و اعضای مجمع جوانان استان حضور داشتند./ خبرگزاری ملت

بازدید دکتر علی حدادی از پروژه در حال اخداث خانه جوان البرز

اخبار مرتبط

مطالبه جوانان البرزی از نماینده مجلس

انتخابات هیات رئیسه مجمع جوانان استان البرز

جوانان البرز ادامه دهنده راه شهدا هستند

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “جوانان عامل پویایی و تحرک جامعه”
  1. سلام
    تبریک به جوانان البرزی که پیگیر و مطالبه گر هستند
    امیدوارم مسئولین در ساخت خانه جوان کرج تلاش خودشونو رو بکنند

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.