حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
جشنواره فرهنگی هنری فراز محصول اراده و پشتکار جوانان شهرستان ساوجبلاغ
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۴
شناسه : 1878
بازدید 596
11
دبیر جشنواره فرهنگی و هنری فراز جشنواره فرهنگی هنری فراز محصول اراده و پشتکار جوانان شهرستان ساوجبلاغ است و با همراهی سمن ها، مسئولان محلی و استانی و در سطح ملی برگزار می شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

جشنواره فرهنگی هنری فراز محصول اراده و پشتکار جوانان شهرستان ساوجبلاغ است گام اول را محکم برداشت.

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان، جشنواره فرهنگی هنری فراز محصول اراده و پشتکار جوانان شهرستان ساوجبلاغ، به همت سازمان مردم نهاد نوید آرامش و تندرستی و کارگروه فرهنگی و هنری شورای مشورتی جوانان شهر هشتگرد از ایده به عمل رسید.

جشنواره فرهنگی هنری فراز، گامی برای افزایش نشاط اجتماعی

در ابتدا با توجه به دوران کرونا این بحث مطرح شد که بهترین شیوه برای برون رفت از استرس ها، فشارهای روحی روانی این ایام و آموزش و فرهنگ سازی برگزاری جشنواره ای است که بتوان با استفاده از شیوه های نوین و به روز علمی بستری برای شناسایی استعدادها و ایجاد بستر گفتگوی چهره به چهره ایجاد کرد.

جششنواره استعدادیابی و حمایت از استعدادها 

حمید روزبان نماینده سمنهای شهرستان ساوجبلاغ در مراسم اهدای احکام اعضای جشنواره فراز، ضمن تاکید بر اینکه باید توجه کرد که برگزاری یک جشنواره استعدادیابی نباید فقط منجر به پرکردن اوقات فراغت باشد که آن هم مهم است بلکه باید از بستر ایجاد شده در جشنواره بتوان تمام توان، آموزشها و مسائل دیگر را مهیا کرد چه در حوزه گردشگری، چه در حوزه علمی و فناوری و چه در حوزه های اجتماعی و دینی و این امر با توان و زبان فرهنگ و هنر شدنی است.

حمید روزبان در جشنواره فرهنگی هنری فراز

 

مراسم اهدای احکام اعضای جشنواره فراز هشتگرد

روزبان در ادامه گفت: جلسات چگونگی برگزاری و نگارش طرح از مهر ماه شروع شد و بعد از مدتها تحقیق و بررسی ۳۰ جوان شایسته شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد در کنار چهره های شاخص استان و ملی گرد هم آمدند و از سوی مدیر جشنواره و مدیر عامل سمن نوید آرامش و تندرستی جناب آقای پرویز افشار از هنرمندان خوش نام و با تجربه شهرستان ساوجبلاغ به عنوان دبیر جشنواره معرفی شد و در مورخه ۲۱ دی ماه احکام اعضاء اصلی جشنواره به ایشان تقدیم شد

اهدای احکام جشنواره فرهنگی هنری فراز

اهدای احکام جشنواره فرهنگی هنری فراز

عضویت شرکت کنندگان در سایت و شبکه های اجتماعی جشنواره 

پرویز افشار دبیر جشنواره فراز در جلسه اهدای احکام اعضای اصلی جشنواره فرهنگی و هنری هشتگرد  فراز گفت: از مهمترین مواردی که در این جشنواره با سایر جشنواره های دیگر را می توان ذکر کرد اینکه شرکت کنندگان این اختیار را دارند از طریق سایت فرصت آفرین و سایت جشنواره فراز اقدام به ثبت نام کنند و پس از تایید ثبت نام کد امنیتی دریافت می کنند و آثار خود را از طریق واتسام یا تلگرام به آدرس و شماره تماس اعلامی ارسال می نمایند و در داوری جشنواره شرکت می کنند.

افشار افزود: شاخص ترین موارد هم استفاده از نرم افزارهای مختلف برای امنیت کامل جشنواره و هم ایجاد بستری برای استفاده عموم علاقه مندان از نرم افزارهای متنوع موجود و پرکاربرد می باشد.

انتخاب با نگاه مردمی در جشنواره 

نکته مهم دیگر اینکه شرکت کنندگان بعد از ارسال آثار باید عضو صفحه اصلی جشنواره در اینستاگرام شوند تا ضمن دنبال کردن اخبار از طریق سایت و صفحه اصلی جشنواره به صورت هفتگی در جشنواره نگاه مردمی شرکت کنند و از دید مردم شانس مجدد انتخاب شدن را امتحان کنند.

دبیر جشنواره فراز در ادامه گفت:  در ۷۲ ساعت آغازین این جشنواره که به صورت آزمایشی از ۱۸ دی آغاز و بصورت رسمی از ۲۰ دی شروع شده تاکنون بیش از ۸ هزار نفر عضو واقعی جشنواره شده اند و بیش از ۱۸ هزار نفر از پست های موجود در صفحه و سایت جشنواره دیدن کردند که این بهترین ظرفیت برای گفتگوی چهره به چهره با مخاطبین و ارائه مطالب آموزنده و اشاعه فرهنگ ناب و استعداد های شهرستان خواهد بود .

حمایت اعضای شورای شهر وشهرداری هشتگرد از جشواره 

پرویز افشار در ادامه ضمن تشکر از اعضاء شورای اسلامی و شهردار و معاون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری هشتگرد، عنوان کرد: هشتگرد میزبان این جشنواره ملی می باشد و پس از برگزاری مراسم بزرگ هفته فرهنگی شهر هشتگرد و ثبت این روز در تقویم شهرستان این بار این عزیزان از اجرای این طرح به صورت خاص استقبال نمودند و حتما قدردان این همت ارزشمند دوستان هستیم.

شورای و شهرداری هشتگرد حامی جشنواره فراز شدند

همچین دیگر دستگاه متولی اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، مدیر کل و معاون محترم فرهنگی و جوانان این اداره کل که موافقت کردند طرح این جشنواره جزء طرح های ملی مطرح شود و بتواند از امکانات ملی برخوردار شود.

جشنواره فرهنگی هنری فراز محصول اراده و پشتکار جوانان شهرستان ساوجبلاغ

وی در انتها یادآور شد: مجوز این جشنواره نیز به ابتکار اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام شده و مجوزهای لازم را کسب کرده است استقبال بی نظیر جوانان استان البرز خاصه سمنهای جوانان، مجمع جوانان استان البرز، شوراهای مشورتی در سطح استان باعث رونق هر چه بیشتر این جشنواره خواهد بود.

مسئول بخش تئاتر در جشنواره فرهنگی هنری فراز

جشنواره فرهنگی هنری فراز  در ۳ حوزه فیلم . موسیقی و نمایش با ۱۴ رشته برگزار می شود و بصورت رسمی از ۲۰ دی آغاز شده و تا۲۰ بهمن ادامه خواهد داشت و بررسی آثار توسط برترین داوران کشوری از تاریخ ۲۱ بهمن شروع و اختتامیه در مورخه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد.

پوستر جشنواره فرهنگی هنری فراز هشتگرد

اخبار مرتبط

نتایج رویداد استعدادیابی هوش و خلاقیت جوانان البرز

سومین دوره المپیاد علمی زبان های خارجه در استان البرز

نخستین جشنواره بانوان کارآفرین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.