حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تولید برخی محصولات تنفسی پزشکی برای اولین بار در ایران
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
شناسه : 9950
بازدید 354
1
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان احیاء گستر طب

شرکت دانش‌بنیان احیاء گستر طب مستقر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز موفق به تولید برخی محصولات تنفسی پزشکی برای اولین بار در ایران شد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

تولید برخی محصولات تنفسی پزشکی برای اولین بار در ایران

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از کرج، یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز موفق به تولید برخی محصولات تنفسی پزشکی برای اولین بار در ایران شد.

تکنولوژی ساخت قطعات حوزه پزشکی تنفسی

مهدی محمدی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان احیاء گستر طب با اعلام‌ این خبر گفت: تکنولوژی ساخت برخی از قطعات، صرفاً در اختیار چند کشور بوده که با تلاش‌های صورت گرفته در این شرکت، برخی از محصولات این کشور، برای اولین بار در ایران طراحی و تولید شد.

طرح کلان ملی برای تولید محصولات مرتبط

وی افزود: تکنولوژی ساخت برخی از تولیدات این شرکت بسیار پیچیده بوده و این تکنولوژی در حال حاضر تنها در اختیار ۵ کشور است. هم‌اکنون نیز یکی از محصولات تولیدی شرکت به‌عنوان طرح کلان ملی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده‌شده است.

صادرات این محصولات دانش‌بنیان به اتحادیه اروپا

مهدی محمدی گفت: علاوه بر دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال دریافت مجوزهای لازم برای استفاده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است تا علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، مقدمات لازم برای صادرات این محصولات دانش‌بنیان به اتحادیه اروپا و دیگر کشورها نیز فراهم شود.

ارائه خدمات به بیماران تنفسی

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان افزود: تولیدات این شرکت، مجموعه‌ای متنوع مانند دستگاه ونتیلاتور خانگی، دستگاه اکسیژن ساز خانگی، ماسک‌های بیمارستانی و محصولات دیگر را شامل می‌شود که با استقبال خوبی در مراکز پزشکی مواجه شده و نتایج بسیار مطلوبی در ارائه خدمات به بیماران تنفسی داشته است.

اخبار مرتبط

ماشین آلات صنعتی خانگی در کارخانه نوآوری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.