حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
توسعه فرهنگی در اولویت کارخانه نوآوری البرز باشد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 8340
بازدید 222
6
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج

سرعت بخشی به رفع برخی از موانع، باید موردتوجه جدی مسئولین استان قرار گیرد تا روند فعالیت این کارخانه، به‌عنوان نماد علمی و فرهنگی شهر کرج سرعت بگیرد.

ارسال توسط : منبع : شهرداری کرج
پ
پ

توسعه فرهنگی در اولویت کارخانه نوآوری البرز باشد

استان البرز، از محروم‌ترین استان‌ها در زیرساخت‌های هنری و فرهنگی است و کارخانه نوآوری البرز، شرایط مساعدی برای افزایش این فضاهای فرهنگی فراهم کرده است و درخواست داریم که بیشتر از همیشه، توسعه فرهنگی در اولویت کارخانه نوآوری البرز باشد.

فعال شدن فضاهای فرهنگی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز

محسن برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بابیان این مطلب گفت: در طراحی هوشمندانه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز، فضاهای مناسب فرهنگی مانند سالن سینما، خانه کودک و مادر، هتل، جاده سلامت، گالری‌های نمایشگاهی، فضاهای باز تفریحی، سالن اجتماعات در محیط‌های بسته و باز و دیگر فضاهای عمومی طراحی‌شده است که فعال شدن این فضاها، می‌تواند به گسترش فضاهای هنری و فرهنگی در سطح شهر کرج و استان البرز کمک قابل‌توجهی کند.

محسن برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج

امکان ارائه خدمات متنوعی از محصولات فرهنگی

معاون شهرداری کرج با اشاره به زیرساخت‌های فرهنگی موجود در کارخانه نوآوری البرز گفت: مقدمات تبدیل این کارخانه به اولین کارخانه صنایع خلاق در کشور نیز فراهم‌شده است که همین موضوع، امکان ارائه خدمات متنوعی از محصولات فرهنگی مرتبط با صنایع خلاق را مجموعه شهری کرج و استان البرز ارائه فراهم خواهد کرد.

استفاده از مؤلفه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری

وی افزود: در تعاریف استاندارد، صنایع خلاق به صنایعی گفته می‌شود که بر اساس مؤلفه‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری بر اساس مبانی ایرانی و اسلامی شکل‌گرفته باشد که موضوعاتی مانند معماری، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، بازی‌ها ملی و بومی همچنین کتاب، بازاریابی و تبلیغات بخشی از صنایع خلاق را تشکیل می‌دهند که توسعه هرکدام از این موضوعات، از نیازهای اساسی شهر کرج است.

این کارخانه نماد علمی و فرهنگی شهر کرج است

وی در بازدیدی که از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز داشت با اشاره به اینکه استان البرز قطب علم و فناوری کشور شناخته می‌شود گفت: سرعت بخشی به رفع برخی از موانع، باید موردتوجه جدی مسئولین استان قرار گیرد تا روند فعالیت این کارخانه، به‌عنوان نماد علمی و فرهنگی شهر کرج سرعت بگیرد.

اخبار مرتبط

رفع معضلات اجتماعی شهر کرج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.