حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
شناسه : 1618
بازدید 815
10
مریم عزتی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان البرز عنوان طرحی است که با هدف بهبود وضعیت اقتصادی این قشر مهم برگزار خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان البرز

مریم عزتی عضو شورای مرکزی و نماینده تام الاختیار سازمان مردم نهاد طلوع آرامش زندگی البرز در گفت و گویی با پایگاه خبری سمن جوانان از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان البرز خبر داد.

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی

عزتی در مورد اهمیت و ضرورت طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  گفت: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر ضعیف جامعه در ۴ گروه اصلی زنان بدسرپرست، زنان مطلقه، زنانی بی سرپرست و دختران خودسرپرست و به صورت رایگان برگزار می شود.

مهارت آموزی توسط مربیان معتبر فنی و حرفه ای

این فعال اجتماعی در مورد آموزش این طرح هم ابراز داشت: کلیه آموزش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی زیر نظر تسهیلگران دوره دیده و دارای مدرک مرتبط انجام می پذیرد و بخش مهارت آموزی این طرح در زمینه دوره های آموزشی بازاریابی الکترونیکی و سایر رشته ها با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز و با ارایه مدرک معتبر به شرکت کنندگان خواهد بود.

عزتی در انتها خاطرنشان کرد: این طرح با حمایت معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری و با نظارت امور زنان و خانواده استانداری البرز و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای البرز اجرا و و مؤسسه طلوع آرامش زندگی البرز برگزار می گردد.

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی

لازم به ذکر است مؤسسه طلوع آرامش زندگی البرز از موسسات فعال جوانان می باشد که زیر نظر استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر فعالیت می‌کند.

اخبار متربط

طرح یادگیری مشارکتی؛ تسهیلگران معیشت پایدار

نخستین جشنواره بانوان کارآفرین

تلاش سمن ها در حوزه سالمندان

هزینه زایمان مادری توسط سمن های جوان پرداخت شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.