حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تقویت روحیه انقلابی و معنوی
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰:۳۵
شناسه : 6201
بازدید 142
2
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج

اردوهای جهادی را می‌توان ترویج فرهنگ‌ کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به‌خصوص محرومان جامعه دانست که موجب تقویت روحیه انقلابی و معنوی می شود.

ارسال توسط : منبع : شهرداری کرج
پ
پ

تقویت روحیه انقلابی و معنوی

محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: تقویت روحیه انقلابی و معنوی اولین اثر شرکت در اردوهای جهادی است و باید تمرین خودسازی و عزت‌نفس کنیم تا بتوانیم برای مردم خدمتگزار خوبی باشیم.

به فکر حل مشکلات مردم باشیم

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد اسدیان با حضور در اردوی جهادی راه آسمان که در امامزاده طاهر (ع) برگزار شد، اظهار کرد: اردوهای جهادی را می‌توان ترویج فرهنگ‌ کمک به همنوع و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به‌ خصوص محرومان جامعه دانست و باید همانند این اردوها در مسئولیت‌های مختلف به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

محمد اسدیان شورای شهر کرج

بازدید از مشکلات مناطق شهری

وی به بازدید از سطح منطقه چهار شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: مدیران گروه‌های جهادی و هیئت همراه با حضور در منطقه چهار از نزدیک مشکلات و مسائل پارک ولیعصر (عج)، سالن ورزشی سرداران و همچنین محله شعبان آباد را بررسی کردند.

عضو شورای شهر کرج در جمع اهالی منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: این صحیح نیست سالن ورزشی که با هزینه بیت‌المال ساخته‌ شده است سال‌ ها بدون استفاده بماند و متروکه شود و باید بهسازی و نوسازی این اماکن در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد تا همه مردم بتوانند از زیرساخت های شهری استفاده کنند و همچنین هزینه های مردم هدر نرود.

همراهی مردم و مسئولین ضروری است

اسدیان یادآور شد: مشکلات در مناطق کم برخوردار زیاد است و سعی می‌کنیم با همکاری خود مردم مشکلات را شناسایی و یک‌به‌یک پیگیری و حل کنیم و برای حل مشکلات همراهی و همدلی مردم و مسئولین ضرورت دارد و از همه مردم شریف شهر کرج می‌خواهیم که کنار ما باشند.

اخبار مرتبط

جلوه اجتماعی مساجد را تقویت کنیم

دوازده بهمن یاد آور آن شد که ظلم پایدار نمی ماند

جوانان پای مکتب امام رضا و امام حسین ایستاده‌اند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.