حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تریبون آزاد و مطالبه گری خبرنگاران جوان آبدانی با بخشدار
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
شناسه : 10283
بازدید 382
5
ابراهیم درویشی تریبون آزاد خبرنگاران و تجلیل از اصحاب رسانه بخش آبدان با حضور بخشدار و رئیس شورای بخش و خبرنگاران جوان آبدانی برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : مهسا اعتمادی خواه منبع : پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان دیّر
پ
پ

تریبون آزاد و مطالبه گری خبرنگاران جوان آبدانی با بخشدار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان شهرستان دیر، تریبون آزاد خبرنگاران و تجلیل از اصحاب رسانه بخش آبدان با حضور بخشدار و رئیس شورای بخش و خبرنگاران جوان آبدانی برگزار شد.

رسالت خبرنگاران، رسالت بسیار مهمی است

ابراهیم درویشی بخشدار شهر آبدان در این نشست اظهار داشت: رسالت خبرنگاران ، رسالت بسیار مهمی است،رسالت همه ما این است که در مسیر ظهور گام برداریم،تمدن اسلامی یک تمدن انسان ساز هست.ما پرچم دار و حرکت افرین هستیم ، منظور از ما یعنی من در کنار خبرنگاران هستم.

خبرنگاران طلایه دار نهضت ظهور می توانند باشند

ابراهیم درویشی گفت: خبرنگاران طلایه دار نهضت ظهور که نهضت بسیار عظیمی ست ، می‌توانند باشند و حرکات بزرگی انجام دهند.

موضع انقلابی خبرنگار و رسانه

درویشی ادامه داد:موضع انقلابی خبرنگار و رسانه بسیار مهم است ، البته نه برای انقلابی نما ها، انقلابی واقعی شاخص هایی دارد که ما آن ها را میتوانیم در سخنان رهبری بررسی کنیم.

ما باید خودمان را نبینیم 

وی افزود:اگر خبرنگار شدیم ، سرزنش ها ، خار مغیلان است مانند من که مسئول شدم.در حرکت استوار و پیروز نباید با لغزشی از میدان خارج شویم و از مسیری که صراط مستقیم و حق است ، بیرون برویم.

مهم ترین رسالت دیگر خبرنگار

ابراهیم درویشی ادامه داد:یاس و نومیدی در جامعه مثل سم هست ، با توجه به بحران های اجتماعی و اقتصادی که رخ داده است.باید بدانید  ناملایمات و سختی ها است ، اما روحیه امید افرینی ، یک روحیه انقلابی‌ست و رهبری به این موضوع تاکید بسیار دارد،اگر خبری یا گزارشی کار میشود باید به امید افرینی دقت داشته باشیم.

آبدان ظرفیت بسیار بالایی دارد

درویشی افزود: ابدان در تمامی ابعاد ظرفیت بسیار بالایی دارد و در بحث نیروی انسانی ، زیر ساخت ها ، جاذبه های گردشگری و کشاورزی که همگی نمونه ای از آنهاست، ما نباید از خودمان غافل باشیم و خود را دست کم بگیریم،هدف از دیدار امروز شنیدن صدا دیدن و در خدمت شما بودن است.

هر کدام یک بخشدار باشید

وی در آخر بیان کرد: ما پیگیر مطالبات شما هستیم و اما شما هم پیگیر باشید ، هر کدام یک بخشدار باشید، اگر خواستار معجزه هستید پیگیر و حامی باشید.لطفاً مطالبه گر باشید و تنها به برگزاری این جلسات اکتفا نکنید.

در این جلسه تریبون آزاد خبرنگاران بخش به مطالبه گری مشکلاتی همچون کمبود آب،شبانه روزی نبودن مرکز بهداشت،کامل نشدن ساختمان کتابخانه شهر،ساخت سالن بانوان و…پرداختند.

اخبار مرتبط

تجلیل فرماندار تنگستان از خبرنگاران فعال

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.