حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تجلیل از جوانان برتر و موفق البرز
۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
شناسه : 7251
بازدید 245
7
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

در این مراسم حدود ۸۰ جوان برتر، ۵۰جوانان موفق و ۳۵ جوانان شایسته تقدیر تجلیل شدند که نشان‌دهنده دقت و وسعت این جشنواره بود.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

تجلیل از جوانان برتر و موفق البرز

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از استان البرز، تجلیل از جوانان برتر و موفق البرز با حضور فردی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، اسماعیلی فرد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای شورای جوانان استان برگزار شد.

اعتلا ء و پویایی هر جامعه‌ای در گرو وجود جوانان است

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز گفت: بدون شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه‌ای در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش‌یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر را برای همنوعانشان رقم می‌زنند.

مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز

جانعلی در ادامه گفت: جوانانی که امروز تجلیل می‌شوند، هرکدام می‌توانند در زمینه فعالیت خودشان برای آینده و تسهیل و تسریع در توسعه و پیشرفت کشور مؤثر واقع شوند و با هر آنچه در توان و ظرفیت داریم، برای بهتر شدن شرایط و رفع دغدغه‌های جوانان تلاش خواهیم کرد.

همه دستگاه ها برای حل مشکلات جوانان تلاش کنند

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌های استان که در هر زمینه‌ای به مردم و جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند، حوزه جوانان را مقوله‌ای فرابخشی در نظر بگیرند و هرکدام با هر ظرفیتی که دارند نسبت به این قشر مهم احساس وظیفه و مسئولیت کرده و در راستای کمک به حل و رفع مشکلات جوانان اقدام کنند.

حامی جوانان استان البرز هستیم

مهران افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هم درباره این مراسم گفت: قطعاً این تجلیل می‌تواند روحیه مضاعف و انگیزه چند برابری برای جوانان خوش‌فکر و توانمند البرزی باشد و ما در سنگر جوانان استان، همه تلاشمان این است که بتوانیم از ظرفیت‌های این عزیزان استفاده کنیم و از ایده‌ها و برنامه‌های قشر جوان حمایت کنیم.

تجلیل از جوانان برتر و موفق 

افشاری افزود: در این مراسم حدود ۸۰ جوان برتر، ۵۰جوانان موفق و ۳۵ جوانان شایسته تقدیر تجلیل شدند که نشان‌دهنده دقت و وسعت این جشنواره بوده و جزو اولین استان‌های کشور هستیم که آیین تجلیل از جوانان موفق را برگزار کردیم و باید یک خدا قوت جانانه به جوانان و مسئولان البرزی داشته باشیم که همیشه در کشور بهترین عملکرد را داشته‌اند.

تشکر ویژه از شورای جوانان البرز

محسن انصاری رئیس مجمع جوانان البرز نیز در این مراسم گفت: خدا را شاکریم که توانستیم این مراسم را در سطح استان به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و همه این تلاش‌ها را باید مرهون زحمات جوانان البرزی و دوستان خوبم در شورای جوانان دانست.

انصاری همچنین گفت: از همه مسئولان محترمی که حامی جوانان بودند و در این مسیر ما را حمایت کردند کمال تشکر دارم و از زحمات آقای جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین آقای افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان نیز باید به‌صورت ویژه یاد کنیم که پا به‌پای همه جوانان در این برگزاری این آیین تلاش کردند.

اخبار مرتبط

برنامه‌های هفته جوان در استان البرز

تجلیل از پژوهشگران جوان و سمن‌های علمی و پژوهشی منتخب البرز

سمن های برتر البرز تجلیل شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.