حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی و درمانی در محمد شهر کرج
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شناسه : 6092
بازدید 465
6
علی فلاحی گلباغی

خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان البرز با همکاری گروه های جهادی اردوهای فرهنگی و درمانی در محمد شهر کرج را برای خدمت رسانی به مردم محروم استان برگزار می کند.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی و درمانی در محمد شهر کرج

علی فلاحی رئیس خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان البرز در گفت‌ و گویی با پایگاه خبری سمن جوانان از برگزاری اردوهای جهادی فرهنگی و درمانی در محمد شهر کرج خبر داد.

میزبان اقشار آسیب‌پذیر و محروم از استان البرز

فلاحی گفت: اردوگاه امام علی (ع) محمد شهر کرج طی دو مرحله در اواخر آذرماه و اوایل دی‌ماه سال جاری میزبان اردوهای جهادی فرهنگی و درمانی خواهد بود. در این اردوی جهادی که با شعار لبیک یا زینب (س) برگزار می‌شود، گروه‌های پزشکی در تخصص‌ها و گرایش‌های مختلف میزبان اقشار آسیب‌ پذیر و محروم از شهرستان کرج و دیگر شهرستان های استان البرز خواهند بود.

رئیس خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان البرز افزود: این برنامه جهادی به نیابت از شهدای مدافع حرم و با یاد سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود تا همه بدانند مکتب و راه حاج قاسم تا ابد در بین جوانان و مردم ایران ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی درمانی و فرهنگی در زمینه‌ های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، آزمایشگاه، مامایی و فرهنگی در بازه زمانی ۲۶ و ۲۷ آذرماه و ۲ و ۳ دی‌ماه به انجام خواهد رسید. بنا بر اعلام این گروه جهادی ثبت‌نام برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی و فرهنگی از طریق لینک ذیل به آدرس فرم ثبت نام انجام می‌شود.

شایان‌ذکر است در اجرای این برنامه جهادی سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان استان البرز و خانه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی مجمع جوانان استان البرز مشارکت دارند.

اردوهای جهادی فرهنگی و درمانی

اخبار مرتبط

جوانان در فعالیت های جهادی پیش گام

سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در خط مقدم خدمت‌رسانی در ایام کرونا

مدیر فرهنگی خانه‌های اوقات فراغت و نشاط اجتماعی استان البرز منصوب شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.