حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
برنامه دولت برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
شناسه : 7701
بازدید 359
2
وزیر ورزش و جوانان دولت به سه حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای داشته و در جهت ارتقا و رفع مشکلات این حوزه‌ها با جدیت تلاش خواهیم کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز
پ
پ

برنامه دولت برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان

دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به البرز در شهرستان چهارباغ برنامه دولت برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان را جدی دانست.

سند تحول اقدامات وزارت ورزش و جوانان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دکتر سجادی، در دیدار چهره به چهره به اقشار مختلف مردم شهرستان چهارباغ اظهار کرد: سند تحول دولت به‌منظور بهبود اقدامات تدوین‌شده و سند تحول اقدامات وزارت ورزش و جوانان نیز تدوین و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حل مشکلات جوانان

وزیر ورزش و جوانان افزود: دولت به سه حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای داشته و در جهت ارتقا و رفع مشکلات این حوزه‌ها با جدیت تلاش خواهیم کرد و جوانان عزیز مطمئن باشند که در دولت مردمی نگاه ویژه‌ای به جوانان داریم و از ظرفیت ایشان استفاده خواهیم کرد.

دکتر سجادی ادامه داد: از ابتدای فروردین کلیه اعضای هیئت دولت و مسئولان ارشد کشور در خدمت ملت بوده‌اند و هیچ‌گاه از تلاش شبانه‌روزی دست برنداشته‌ایم و اعتقادداریم که برای حل مشکلات باید با تمام قوا باید عمل کنیم تا بتوانیم باری از دوش مردم عزیز ایران اسلامی برداریم.

تکمیل پروژه‌ها

وزیر ورزش و جوانان همچنین تأکید کرد: در تکمیل پروژه‌ها با جدیت کامل پیش خواهیم رفت و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار و اولویت اول ماست.

توجه ویژه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: باید به‌صورت ویژه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پرداخته شود و اقدامات تخصصی در این راستا به‌منظور تربیت و آماده‌سازی هویت جوانان و نوجوانان در آینده صورت پذیرد و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی غنی‌سازی اوقات فراغت امر مهم و بدیهی است.

اخبار مرتبط

دولت دغدغه رفع مشکلات جوانان را دارد

مشکلات اوقات فراغت جوانان

رسیدگی به مشکلات جوانان و کمک به توانمندسازی آنان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.