حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
برنامه‌های هفته جوان در استان گلستان
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
شناسه : 7288
بازدید 336
4
معاون امور جوانان استان گلستان

طی هفته جوان به کمک سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گلستان ۱۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است که بخشی از این برنامه‌ها اجرا و بخشی در روزهای آینده و در ایام هفته جوان برگزار خواهد شد.

ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

برنامه‌های هفته جوان در استان گلستان

حامد ملاحسنی معاون امور جوانان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، در تشریح برنامه‌های هفته جوان در استان گلستان اظهار کرد: طی هفته جوان به کمک سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان گلستان ۱۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌شده است که بخشی از این برنامه‌ها اجرا و بخشی در روزهای آینده و در ایام هفته جوان برگزار خواهد شد.

تجلیل از جوانان موفق

ملاحسنی افزود: اغلب این برنامه‌ها با محوریت برگزاری جشن‌ها و تجلیل از جوانان برتر و موفق در غرب و شرق استان است. ازجمله برنامه‌های شاخص می‌توان به تجلیل از جوانان موفق در شرق استان و مراسم قدردانی از سمن‌های فعال در روزهای اوج کرونا و سیل اشاره کرد.

از افتتاح تلویزیون اینترنتی هیرکان

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از افتتاح تلویزیون اینترنتی هیرکان خبر داد و گفت: مجوز این تلویزیون توسط یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد استان (ارمغان هنر هیرکان) اخذشده است. تلویزیون اینترنتی هیرکان فرصتی برای تولید محتوا مختص جوانان در فضای مجازی است و تمامی ارگان‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند برای تولیدات محتوایی شاخص در راستای جهاد تبیین از ظرفیت این فضا استفاده کنند.

مراسم درختکاری

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته جوان مراسم درختکاری در پارک ملت گرگان توسط سمن‌های جوانان برگزار شد.

مسابقه کتاب‌خوانی با شرکت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان

ملاحسنی با بیان اینکه هفته جوان با موضوع ازدواج گره‌خورده است بیان داشت: در همین راستا مسابقه کتاب‌خوانی با شرکت سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان برگزار خواهد شد که هدیه ویژه آن یک دستگاه آپارتمان در استان تهران است. به همین واسطه کتاب مثبت سه در بین سمن‌های مردم‌نهاد توزیع می‌شود.

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین جوانان متولد ۶۵ تا ۸۵ می‌توانند برای تماشای رایگان فیلم موقعیت مهدی در تمامی سانس های روز جمعه به سینما عصر جدید و سینما ۲۲ بهمن در گرگان و سینما آزادشهر مراجعه کنند.

وی در پایان عنوان کرد: جشن ولادت امام زمان (عج) نیز به همت سازمان‌های مردم‌نهاد در قالب‌های مختلف در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

تلویزیون اینترنتی سمن های کشور در گلستان

ورود جمعیت هلال احمر به آتش‌سوزی جنگل‌ در توسکستان

برنامه‌های هفته جوان در استان البرز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.