حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۳
شناسه : 5420
بازدید 527
7
دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد در استان قزوین با حضور نمایندگان همه استان ها در تاریخ 9 تا 11 آذرماه برگزار می گردد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد

محمدرضا جعفری میزوجی دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور از برگزاری اولین کارگاه شبکه ملی سلامت اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور از ۹ تا ۱۱ آذرماه در قزوین برگزار می‌شود.

حضور نمایندگان همه استان‌ها در برنامه

جعفری میزوجی دراین‌باره اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی سه‌روزه که بخشی به‌صورت حضوری و بخشی به‌صورت مجازی خواهد بود از هر استان یک نفر رئیس یا دبیر شبکه سلامت اجتماعی به‌صورت حضوری در قزوین و تعداد ۲۰۰ نفر از اعضای شبکه و سمن‌های جوانان علاقه‌مند به‌صورت ویدئوکنفرانس از مباحث ارائه‌شده استفاده می‌کنند.

محمدرضا جعفری میزوجی دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور

سمن‌ها ظرفیتی برای توسعه و آموزش سلامت اجتماعی

دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور یادآور شد: سمن‌های جوانان با توجه به دغدغه‌های اجتماعی و گستردگی در سطح جامعه، ظرفیت مناسبی برای توسعه و آموزش سلامت اجتماعی، به‌ویژه در مناطق محروم کشور دارند و جا انداختن این نکته برای جوانان کشور که امر سلامت فقط فردی نیست بلکه درک و مسئولیت اجتماعی ازجمله فعالیت های مهم امروز جامعه است موردتوجه قرارگرفته و سمن‌های جوانان می‌توانند گام‌های مهمی در این زمینه بردارند.

آموزش‌های میدانی، مشاوره و ارتقای سلامت اجتماعی

جعفری میزوجی اظهار داشت: شبکه سلامت اجتماعی از سال گذشته فعالیت خود را زیر نظر وزارت ورزش آغاز کرده و پیگیر امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی برای آموزش‌های میدانی، مشاوره، اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت اجتماعی هستیم.

حضور میدانی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

بیان کرد: رویکرد ما در شبکه سلامت اجتماعی آن است که قبل از مرحله بروز آسیب‌های اجتماعی بتوانیم ورود کرده و با شناسایی چالش‌ها، آموزش و آگاه‌سازی و راهکارهای تخصصی و علمی به‌صورت میدانی از بروز آن‌ها پیشگیری کنیم تا به آسیب منجر نشود.

دبیر شبکه ملی سلامت اجتماعی کشور اظهار امیدواری کرد این کارگاه آموزشی بتواند به اهداف و دستاوردهای علمی خود دست‌یافته و در تقویت سلامت اجتماعی مؤثر باشد./ خبرگزاری برنا

اخبار مرتبط

فعالیت شبکه سلامت اجتماعی استان اردبیل

انتخابات شبکه سلامت اجتماعی کشور در قم

دو رویداد مهم و تاثیرگذار در حوزه جوانان در قزوین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.