حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
اولین نشست تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
شناسه : 5073
بازدید 343
6
هژیر رشیدی اولین نشست تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش با هیئت رئیسه این کمیسیون برای برنامه ریزی منسجم و هدفمند در خانه جوانان هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زهرا جامعی منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

اولین نشست تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش

هژیر رشیدی مسئول روابط عمومی کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان درگفت و گویی با پایگاه خبری سمن جوانان، از برگزاری اولین نشست تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش با هیات رئیسه این کمیسیون در خانه جوانان هرمزگان خبر داد.

اولین نشست تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش

از فراخوان تا عضویت

در این نشست افراد جوان و علاقمند به همکاری با کمیسیون در حوزه روابط عمومی که پیش تر از طریق فراخوانی که کمیسیون در فضای مجازی منتشر کرده بود حضور داشتند.

برنامه های کمیسیون ورزش

حمیدرضا حاجب نژاد رئیس کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان، صحبت های ابتدایی خود را با توضیح در خصوص اهداف، وظایف، طرح ها و برنامه های پیش روی کمیسیون شروع کرد.

در ادامه اعضای تیم روابط عمومی کمیسیون به معرفی خود و توضیح در خصوص توانایی و حرفه های تخصصی خود اشاره و به دغدغه های جوانان در ورزش و جامعه پرداختند.

برنامه های اجرایی روابط عمومی کمیسیون ورزش

پس از صحبت های تکمیلی در خصوص وجود معظلات و بحث در خصوص راهکارهای پیشنهادی، به مسئله مسئولیت ها و برنامه های روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش پرداخته شد.

هژیر رشیدی مسئول روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش مجمع جوانان هرمزگان، با ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت فعالیت روابط عمومی و برنامه های آینده کمیسیون در فضای مجازی و حقیقی، موقعیت ها و بخش هایی که در بدنه تیم روابط عمومی کمیسیون به آن ها نیاز است را تشریح کرد.

پیشنهاداتی برای پیشرفت عملکرد و اهداف کمیسیون

پس از آن افراد طبق علاقه و تخصص خود، همکاری خود را در بخش های مختلف تیم روابط عمومی اعلام کردند. در پایان نیز نکات و پیشنهاداتی سودمند که در جهت رشد و پیشرفت عملکرد و اهداف کمیسیون بود، از سوی اعضای تیم روابط عمومی کمیسیون تخصصی ورزش ارائه و برای اجرای آنها برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

اخبارمرتبط

نشست کمیسیون ورزش جوانان با مدیرکل اجتماعی استانداری هرمزگان

حمید رضا حاجب نژاد جوان ورزشکار هرمزگانی

اعطا احکام اعضای اصلی کمیسیون ورزش مجمع جوانان هرمزگان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.