حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
افتخارآفرینی ۳ جوان ایرانی در جهان
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
شناسه : 5243
بازدید 421
3
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افتخارآفرینی 3 جوان ایرانی در جهان در موضوع بحران پاندمی کرونا که نشان دهنده ظرفیت بالا و توانمندی جوانان ایران اسلامی می باشد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
پ
پ

افتخارآفرینی ۳ جوان ایرانی در جهان

افتخارآفرینی ۳ جوان ایرانی در جهان در موضوع بحران پاندمی کرونا که نشان از ظرفیت و توانمندی جوانان ایران اسلامی دارد و این ۳ جوان نمادی از جوانان نخبه و کارآمد ایران هستند.

تجلیل از فعالیت‌های این ۳ جوان ایرانی

بر اساس سه جوان فعال اجتماعی کشورمان که از اعضای سمن‌های جوانان کشور هستند، از سوی رئیس آژانس فدرال جوانان روسیه به اختتامیه رویداد بین‌المللی جایزه « ما با هم هستیم » دعوت شدند تا از خدمات و فعالیت‌های فداکارانه آن‌ها در بحران پاندومی کرونا تجلیل شود.

جایزه بین‌المللی ما با هم هستیم

در تابستان سال ۲۰۲۰ ، جمعیت داوطلبان روسیه ابتکار رویداد جایزه بین‌المللی “ما با هم هستیم” را ارائه کرد. این رویداد در حقیقت بخشی از برنامه گرامیداشت روز بین‌المللی داوطلب به شمار می‌رود که هدف آن ترغیب شهروندان و سازمان‌های کشورهای جهان برای همیاری فداکارانه در حل مشکلات مهم بشردوستانه از طریق مشارکت مدنی است.

خدمات و فداکاری‌های مبارزه با کرونا

این جایزه در سال ۲۰۲۱ به کمک فداکارانه در مبارزه با کووید ۱۹ اختصاص پیداکرده است و طی فراخوان برگزارکنندگان، افراد و سازمان‌هایی که در موضوعات پزشکی، کسب‌وکار، آموزش و فناوری و کمک‌های شخصی و شهروندی در کل دنیا پیرامون ویروس کووید ۱۹ کمک‌های فداکارانه و داوطلبانه داشتند، گزارش فعالیت‌های خود را از سراسر جهان ارسال کردند.

حضور ۳ جوان ایرانی در بین برگزیدگان

لیست نهایی برگزیدگان جایزه با توجه به ارزیابی اعضای هیئت‌داوران بین‌المللی اعلام شد که از کشور ما سه جوان فعال اجتماعی به نام‌های زهرا نوری از استان ایلام، مهرداد الطافی از استان فارس و حامد غلامی از استان سیستان و بلوچستان توسط برگزارکنندگان این رویداد انتخاب و به اختتامیه این رویداد بین‌المللی دعوت شدند تا از خدمات و فعالیت‌های فداکارانه آن‌ها در بحران پاندومی کرونا تجلیل شود. این در حالی است که نمایندگان تعداد زیادی از کشورهای جهان در ارزیابی هیئت‌داوران نتوانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

برگزارکنندگان رویداد

آژانس فدرال امور جوانان روسیه و انجمن مراکز داوطلبان با پشتیبانی مشارکت‌کنندگان بین‌المللی ازجمله برنامه داوطلبان سازمان ملل متحد، انجمن بین‌المللی اقدام داوطلبانه و سازمان همکاری‌های اسلامی برگزارکنندگان این رویداد هستند و مراسم اهدای جایزه در چارچوب اصلی‌ترین رویداد داوطلبانه روسیه – مجمع بین‌المللی مشارکت مدنی “ما با هم هستیم” – دوم تا پنجم دسامبر ۲۰۲۱ در مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

اخبار مرتبط

معرفی جوانان موفق کشور

جشنواره تجلیل از سمن ها و جوانان برتر عشایر

جوان موفق کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.