حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
افتتاح کارگاه فلافل نیم پخت پسران مدد
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
شناسه : 7490
بازدید 322
4
مصطفی هادی

این کارگاه به مساحت ۲۲۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۰ نفر به‌طور مستقیم و ۱۵ نفر به‌طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال نموده و به در سراسر کشور به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

افتتاح کارگاه فلافل نیم پخت پسران مدد

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از البرز، افتتاح کارگاه فلافل نیم پخت پسران مدد با همت مصطفی هادی دبیر سازمان مردم‌نهاد مهد آرامش امروز در شهرستان نظرآباد و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی انجام شد.

حل مشکل بیکاری و اشتغال‌زایی برای جوانان

مصطفی هادی دراین‌باره افزود: از مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه جوانان بحث حل مشکل بیکاری و اشتغال‌زایی است که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تلاش بنده و برادرانم کارگاه فلافل نیم پخت با برند (پسران مدد) افتتاح شد تا علاوه بر اشتغال‌زایی برای چند جوان بتوانیم ظرفیت بالای جوانان نظرآبادی را نشان دهیم.

جوانان می توانند

دبیر سازمان مردم‌نهاد مهد آرامش امروز در ادامه گفت: مهم‌ترین هدف ما در حوزه جوانان این است که به قشر جوان نشان دهیم که می‌توان با ایده پردازی و برنامه‌ریزی درست‌کارهای خوبی برای خود و جامعه انجام داد و به‌قول‌معروف می‌توانیم باکمی تلاش و کوشش و پرهیز از ناامیدی کارهای بزرگی را انجام دهیم و این مجموعه به همت همین جوانان راه‌اندازی شده است و به قول رهبر معظم انقلاب شعار جوانان می توانند را باید به همه جهانیان نشان دهیم.

اشتغالزایی برای ۲۵ نفر

هادی خاطرنشان کرد: این کارگاه به مساحت ۲۲۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۰ نفر به‌طور مستقیم و ۱۵ نفر به‌طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال نموده و به در سراسر کشور به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

حضور مسئولین استانی و شهرستانی

شایان‌ذکر است این کارگاه با حضور حجت‌الاسلام موسوی حضور امام‌جمعه محترم، دکتر علی حدادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسین بغدادی سرپرست فرمانداری نظرآباد، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان البرز و جمعی از دیگر مسئولین شهری و استانی در ناحیه ۲ شهر نظرآباد (سیدجمالدین) افتتاح شد.

اخبار مرتبط 

نشست جوانانه در نظرآباد

استفاده از ایده‌های جدید جوانان در حوزه کارآفرینی

ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال جوانان

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “افتتاح کارگاه فلافل نیم پخت پسران مدد”
  1. بهترین فلافلی که خوردم دمتون گرم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.