حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
شناسه : 4610
بازدید 429
5
مهران افشاری اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز با حضور مسئولان استانی، اعضای مجمع جوانان البرز و همچنین خیل کثیری از جوانان البرزی انجام شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری برنا
پ
پ

اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز

مهران افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگویی اظهار داشت: روز گذشته هم‌زمان با ولادت رسول اکرم (ص) همایش بزرگی با حضور مسئولان شهری کرج و استان البرز و فعالان تشکل‌های جوانان سراسر استان به میزبانی تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار و اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز انجام شد.

مهران افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز

ظرفیت و عیار جوانان البرز

افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: امروز از نزدیک ظرفیت و عیار و البته خواسته‌های جوانان استان البرز در شهرستان های مختلف به نمایش گذاشته شد.

ترغیب نسل جوان به ازدواج و فرزند آوری

افشاری افزود: در این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای تشکل‌ها در شهرستان های مختلف استان در بخشی ویژه از برخی زوج‌های جوان زیر ۳۰ سال که بیش از ۳ فرزند داشتند تقدیر شد تا پیامی برای ترغیب نسل جوان به ازدواج و فرزند آوری بیشتر باشد.

ررسی و حل‌وفصل و مطالبه گری مشکلات جوانان

افشاری با تأکید بر اینکه تشکل‌های جوانان باید نقش مشورتی خود را به‌خوبی ایفا کنند گفت: بررسی و حل‌وفصل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف و ارتباط با مسئولان شهری و استانی و مطالبه گری ازجمله شرح وظایف مورد تأکید این تشکل‌ها است.

جوانان البرز در کشور پیشرو  و پیشگام هستند

وی بابیان اینکه در موضوع تشکل‌ها و مجامع جوانان، البرز یکی از استان های پیشرو کشور است گفت: باید تلاش کنیم تا بستر و فضای حضور جوانان در موضوعات مرتبط با آن‌ها تقویت شود تا درنهایت بتوان مشکلات و تنگناهای موجود را با کمک مسئولان مرتفع کرد.

مشارکت و حمایت مدیریت شهری از مطالبات به‌حق جوانان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به‌ضرورت مشارکت و حمایت مدیریت شهری در شهرهای مختلف استان از مطالبات به‌حق جوانان گفت: در کرج و در دوره ششم این تعامل و همکاری شکل مؤثرتر و بهتری پیداکرده و این انتظار می‌رود تا در سایر شهرها با محوریت ستاد ساماندهی امور جوانان شاهد هم‌افزایی بیشتری مسئولان شهری با جوانان و مسائل مرتبط با آن‌ها باشیم./ خبرگزاری برنا

اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز

اخبار مرتبط

سمن‌های البرز پیشرو در بحث مشارکت‌های اجتماعی هستند

البرز قوی‌ترین مجمع جوانان کشور

مطالبه جوانان البرزی از نماینده مجلس

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “اعطای احکام اعضای شورای تشکل‌های جوانان البرز”
  1. درود بر جوانان نظرآبادی که همیشه در صحنه حضور دارند و‌درود بر مدیرمسیول پایگاه خبری سمن جوانان که اخبار جوانان را منعکس میکنن

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      ممنون از شما خانم حسینی و اظهارنظر شما
      به امید موفقیت همه جوانان ایران زمین

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.