حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
اعتماد به جوانان در گرمسار
۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شناسه : 4054
بازدید 390
5
سید محمدامین سجادی اعتماد به جوانان در گرمسار؛ در نشست با سرپرست فرمانداری در شهرستان گرمسار، اعضای سمن صدای مهر زندگی به اهمیت جایگاه جوانان تاکید کردند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

اعتماد به جوانان در گرمسار

‌‌به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان روز پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ماه اعضای سازمان مردم‌ نهاد جوانان صدای مهر زندگی و محمدرضا علی بیگی دبیر سازمان مردم نهاد شهروندان آینده ساز استوناوند با آقای مهندس بور بور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گرمسار دیدار کردند و بر موضوع اعتماد به جوانان در گرمسار تأکید شد.

اعتمادبه جوانان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب

سید محمدامین سجادی دبیر سازمان مردم‌نهاد جوانان صدای مهر زندگی گفت: در این دیدار پس از ارائه گزارش‌ها و بیان خدمات و فعالیت های انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی در استان سمنان و شهرستان‌های آرادان و گرمسار، خواستار پیگیری مجدانه در خصوص اعتماد به جوانان و نگاه ویژه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و نقش آفرینی جوانان شدیم.

نشست جوانان با آقای مهندس بور بور سرپرست جدید فرمانداری شهرستان گرمسار

 

‌توجه ویژه به جوانان برای توسعه و پیشرفت

این جوان سمنانی خاطرنشان کرد: موضوع اعتماد به جوانان مسئله بسیار مهمی است که باید در شهرستان جهت رشد و پیشرفت عملیاتی و اجرایی گردد و سرپرست جدید فرمانداری گرمسار نیز بر همین موضوع تأکید داشت و مقرر شد برنامه ریزی مناسبی برای آن انجام شود.

‌اتحاد و همدلی رمز موفقیت در جامعه

دبیر سازمان مردم‌نهاد جوانان صدای مهر زندگی در ادامه گفت: در مورد اتحاد، همدلی و همبستگی که باعث پیشرفت و آبادانی شهر می‌شود به گفتگو پرداختیم چرا که اگر در جامعه ای، در شهری، در استانی، اتحاد نباشد؛ مردم ضرر خواهند کرد؛ این امر به دست مسئولین به‌ ویژه فرماندار توانمند قابل‌حل است.

‌‌اولین جشنواره فضای مجازی با رویکرد قانونمندی و اخلاق‌مداری

سجادی در انتها یادآور شد: طرح اولین جشنواره فضای مجازی با رویکرد قانونمندی و اخلاق‌مداری به فرماندار محترم ارائه شد، این فضای غبارآلود و ناسالم که با توهین، تهمت و افترا در حال گذر است بافرهنگ سازی صحیح قابل‌حل است.

اخبار مرتبط

وقتش رسیده که مسئولان کشور به جوانان اعتماد کنند

به جوانان البرز اعتماد کنیم تا موفق شویم

جوانان پیشگام تحول و توسعه هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.