حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
استفاده از ظرفیت جوانان در تبیین ارزش های دفاع مقدس
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
شناسه : 4112
بازدید 396
8
روح الله اسدی استفاده از ظرفیت جوانان در تبیین ارزش های دفاع مقدس؛ جوانان در گام دوم همچون دفاع مقدس نقش مهمی دارند و باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
پ
پ

استفاده از ظرفیت جوانان در تبیین ارزش های دفاع مقدس

روح الله اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزرات ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، گفت: مدیران ادارات ورزش و جوانان کشور باید از ظرفیت و بستر ستادهای ساماندهی امور جوانان برای تبیین، ترویج و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان به عنوان تجربه ای گرانبها استفاده بهینه کنند.

روح الله اسدی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان

دفاع مقدس چراغ راه گام دوم انقلاب است

وی ادامه داد: تاثیر دفاع مقدس در تقویت هویت ملی، اسلامی و تحکیم پیوند اجتماعی، چراغ راه گام دوم انقلاب و الگویی مبتنی بر تکیه بر توان داخلی است که به دست جوانان برومند جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.

اسدی اظهار داشت: دفاع مقدس بی شک دانشگاهی عظیم برای ملت ایران بوده و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون دلاوری ها و رشادهای رزمندگانی است که با جان و دل ارزش های انقلاب را معنا بخشیدند.

ارزش های دفاع مقدس به جوانان منتقل شود

مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان تاکید کرد: در این برهه که دشمنان با ترفندهای مختلف ارزش های اسلامی و انقلابی را مورد هدف قرار داده اند، دستگاه های متولی امور جوانان باید با شیوه هایی نو ارزش های دفاع مقدس را به جوانان منتقل کنند و مانع از فراموشی آنها شوند.

نقش جوانان در دفاع مقدس و گام دوم انقلاب بی نظیر است

اسدی با تاکید بر اعتماد و اتکا به جوانان مومن و دانا گفت: وحدت، توکل و فرهنگ امیدواری از جمله ارزش هایی است که باید برای پیش برد گام دوم انقلاب از دفاع مقدس الگو برداری شود. در گام دوم انقلاب همچون دفاع مقدس نقش جوانان مهم و پررنگ خواهد بود و این جوانان هستند که باید پرچم این کشور را به اهتزاز دربیاورند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

اخبار مرتبط

اجرایی شدن بیانیه گام دوم در حوزه جوانان

نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب برجسته است

پرورش جوان تراز گام دوم انقلاب و جانشین پروری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.