حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
نمایشگاه ایرانی مهدویت و عاشورا در بین‌الحرمین کربلا برگزار شد
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
شناسه : 10691
بازدید 241
2
محمود شفیق

به همت هنرمندان البرزی، ­نمایشگاه عاشورایی کانون فرهنگی هنری مهدیون با هدف روایت محتوایی سال ۵۶ هجری قمری پیش از زمان حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلای معلی برگزار شد.

ارسال توسط : نویسنده : سید ماهان شریفی
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز، قریب به گذشت چند سال است که نمایشگاه عاشورا و مهدویت در ایام محرم حسینی در بین الحرمین کربلا با همت فعالان کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج برپا می شود.

اختتامیه نمایشگاه

محمود شفیق در آخرین شب از حضور این نمایشگاه در کربلای معلی آورده است: وقتی در شب آخر نمایشگاه عاشورا و مهدویت بین الحرمین کربلا ، دستان پر مهر و محبت بالاترین مقام حرم سیدالشهدا را بر شانه ام به همراه چهره خندان و رضایت بخش ایشان (حاج شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین علیه السلام) به نمایندگی از همه خادمین را دیدیم ، خستگی و مصائب چندماه گذشته برای آماده سازی و اجرای نمایشگاه کربلا از جسم و جان همه زحمتکشان و خادمین در آمد.

رضایت و خشنودی خدا و سیدالشهدا، غایت و هدف برگزاری نمایشگاه

مدیرکانون فرهنگی هنری مجتمع بین المللی مهدیون می افزاید: انشاءالله رضایت خداوند و حضرت اباعبدالله الحسین ع  و حضرت مهدی عج را نیز فراهم نموده باشیم و بتوانیم کارهای بیشتر و بهتری در جهت معرفت‌افزایی عاشقان اهلبیت انجام دهیم؛ خدایا چگونه شکرگزار و سپاسگزار این همه لطف و عنایت خاص باشیم که زبان و کلام ما قاصر و ناتوان است؟!!!

موضوع نمایشگاه

نمایشگاه عاشورایی کانون فرهنگی هنری مهدیون روایت محتوایی سال ۵۶ هجری قمری پیش از زمان حرکت امام حسین(ع) از مدینه را تا کربلای معلی به تصویر کشانده است.

روایت واقعه حماسی روز عاشورای حسینی با موضوع مهدویت و ظهور امام زمان(ع) پیوند می خورد و این مهم تسلی دل های دلدادگان حسینی است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.