حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
جشنواره جوانان برتر ایران زمین
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
شناسه : 11441
بازدید 417
5
معاون امور جوانان استان البرز

این جشنواره در ۱۲ محور قرآن، ادبیات، کنشگر فعال رسانه ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگزار می شود.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

جشنواره جوانان برتر ایران زمین

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از استان البرز، جشنواره جوانان برتر ایران زمین به صورت سراسری در سطح کل کشور و به صورت ویژه در استان البرز و شهرستان های تابعه آن برگزار می گردد.

محورهای جشنواره

مهران افشاری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفت و گویی اشاره کرد: این جشنواره در ۱۲ محور قرآن، ادبیات، کنشگر فعال رسانه ای و فضای مجازی، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرینی، دانش بنیان، جوان دارای توانایی خاص، ورزش و فعال اجتماعی برگزار می شود.

ظرفیت بالای جوانان البرزی

معاون امور جوانان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع جوانان و منویات رهبر معظم انقلاب و نیز در راستای بیانیه گام دوم و تاکیدات استاندار محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان امسال این جشنواره با جدیت بیشتری برای تشویق و شناسایی جوانان مستعد و تلاشگر البرزی برگزار شده و همه جوانان عزیزی که در حوزه های تخصصی دارای اقدامات موثر و شاخص بوده اند؛ می توانند شرکت نمایند.

اعتماد و تکیه بر جوانان

افشاری تصریح کرد: استان البرز ظرفیت بسیار بالایی در حوزه سازمان های مردم نهاد جوانان دارد و قشر جوان این استان در همه عرصه توانایی بالایی داشته و تحول گرا هستتد و بحمدالله در تصمیم سازی و ارائه برنامه های توسعه ای به مدیران استان کمک شایانی می کنند و ضرورت دارد بیشتر از گذشته به جوانان اعتماد کنیم که راهگشای حل مشکلات امروز جامعه تکیه بر جوانان و استفاده از دیدگاه ها و طرح های ایشان است.

ثبت نام در جشنواره

وی در انتها خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و ارسال رزومه به وب سایت www.javananalborz.ir و یا به صورت حضوری به ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

وبینار تفکر خلاقانه، استعدادیابی کاری و ایده پردازی جهت کارآفرینی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.