حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تحقق بیانیه گام دوم انقلاب/جوانان به میدان بیاید
۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
شناسه : 10906
بازدید 290
6
مهسا اعتمادی خواه برای تحقق بیانیه گام دوم باید این تلاش را داشته باشیم که جوان به میدان بیاید. این فرایند نیاز به فکر و برنامه‌ریزی دارد.
ارسال توسط : نویسنده : ادمین استان بوشهر منبع : پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر
پ
پ

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب/جوانان به میدان بیاید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر؛ مهسا اعتمادی خواه کارشناس گام دوم انقلاب و مطالبه گری پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر در نشستی با سعید حیدری مدیر کل امور سیاسی انتخابات و تقسیمات استانداری و با حضور دیگر اعضای این پایگاه مطالبات خود را بیان کرد.

بیانیه گام دوم انقلاب

مهسا اعتمادی خواه کارشناس گام دوم انقلاب و مطالبه گری استان بوشهر اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها، و به‌طور ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید داشته و دارند که جوانان آماده باشند و مسئولیت انقلاب را تحویل بگیرند و زیر بار حل مسائل انقلاب بروند. حالا من و مای تازه جوان، میخواهیم فرمان ولی‌امر خود را لبیک بگوییم.

تفکر و برنامه ریزی/نخبه های فکری

وی افزود: برای تحقق بیانیه گام دوم باید این تلاش را داشته باشیم که جوان به میدان بیاید. این فرایند نیاز به فکر و برنامه‌ریزی دارد. چه کسی باید برای این موضوع فکر و برنامه‌ریزی و هدایت کند.

مقام معظم رهبری فرموده‌اند:

«مسئله‌ی راهکارهای عملی احتیاج دارد به هدایت، تمرکز، پی‌گیری، فعالیت پی‌درپی و لحظه‌به‌لحظه برای اینکه بتواند این کاروان عظیم جامعه را و مهم‌تر از همه جوان‌های جامعه را به پیش ببرد. این کارِ چه کسی است؟ این تمرکز، این ایجاد برنامه‌ی کار، پیدا کردن و ارائه‌ی راهکار و برنامه‌ریزی، به عهده‌ی چه کسی است؟ این به عهده‌ی جریان‌های حلقه‌های میانی است. این، نه به عهده‌ی رهبری است، نه به عهده‌ی دولت است، نه به عهده‌ی دستگاه‌های دیگر است؛ [بلکه] به عهده‌ی مجموعه‌هایی از خود ملّت است که خوشبختانه امروز ما این را کم هم نداریم.ما نخبه‌های فکری در زمینه‌‌ های گوناگون مورد نیاز در میان جوانان، در میان مسئولان خودمان داریم. این‌ها می‌توانند بنشینند برنامه‌ریزی کنند و هدایت کنند».

جوان را با آمادگی به میدان انقلاب بیاوریم

اعتمادی خواه تصریح کرد: پس اگر ما بخواهیم به تحقق بیانیه کمک کنیم باید روی این نقطه متمرکز شویم که جوان را با آگاهی و آمادگی و تجهیزات لازم به میدان انقلاب بیاوریم و انگیزه و احساس مسئولیت لازم را در او پدید آوریم.

اعتماد استاندار جهادی استان بوشهر به جوانان 

وی ادامه داد: اعتماد استاندار جهادی استان که مصداق جوانیِ اراده و انگیزه‌ای است که رهبر انقلاب اشاره کردند؛ به حضرتعالی به‌عنوان یک جوان دهه هفتادی، مصداق توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب و دغدغه و تأکید ایشان برای انتقال تجربه و مدیریت کشور به نسل جوان است، امیدواریم این زنجیره از سوی شما هم به سایر جوانان هم استانی ادامه یابد و شاهد حضور نوجوانان دهه هفتادی و حتی هشتادی در مدیریت‌ها و در قالب مشاور امور نوجوانان و جوانان مدیران استان باشیم.

آگاهی بخشی 

مهسا اعتمادی خواه تاکید کرد: شما نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی، آمادگی و تجهیز جوانان و نوجوانان هم‌استانی برای تحقق بیانیه گام دوم دارید، باشد که این نقش را با کمک خود نوجوانان و جوانان؛ به بهترین شکل ممکن، ایفا کنید.

اخبار مرتبط

نواقص و کاستی ها نباید مانع از تحقق اهداف متعالی جوان انقلابی شود

امید و توجه به جوانان یعنی توجه به هویت آینده‌ی کشور

تقدیر از فرماندار چهارباغ برای جوانگرایی در بخشداری مرکزی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.