حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
تاریخ پروازهای اربعین از فرودگاه پیام اعلام‌ شد
۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شناسه : 10807
بازدید 245
2

بنا بر اعلام هواپیمایی آتا ۲۳و ۲۵و ۲۸و ۳۰شهریور تاریخ های اعلامی پرواز های اربعین از فرودگاه بین‌المللی پیام به نجف و بلعکس می باشد.

ارسال توسط : نویسنده : سید ماهان شریفی
پ
پ

به گزارش گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز، در سال جاری برای اولین بار، پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه بین‌المللی پیام برقرار شده است و با توجه به همکاری هواپیمایی آتا، زائرین عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به سایتhttp://app.ataair.ir از طریق لپ تاب یا pc نسبت به تهیه بلیط خود در تاریخ های اعلام شده اقدام کنند.

قیمت بلیط

گفتنی است؛ «قیمت بلیط مصوب رفت و برگشت ۶ میلیون تومان می باشد که فاز اول فروش بلیط ها ازفرودگاه پیام، از سایت هواپیمایی آتا در دسترس می باشد.».

لزوم ثبت نام در سامانه سماح

کلیه مسافرین متقاضی سفر به عتبات عالیات از فرودگاه بین‌المللی پیام می‌بایست در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده باشند و پس از آن می توانند برای دریافت بلیط پروازهای اربعین فرودگاه بین‌المللی پیام از صبح روز شنبه دوزادهم شهریور ماه ساعت هشت صبح به سایت http://app.ataair.ir از طریق لپ تاپ و یا pc مراجعه نمایند.

فاز اول

در حال حاضر این ظرفیت اعلامی در فاز اول می باشد و پس از تکمیل آنها، ظرفیت فازهای بعدی برای فرودگاه بین‌المللی پیام جهت بهره مندی زائرین عتبات عالیات ایجاد خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

در سال جاری برای اولین بار، پروازهای اربعین از کرج و فرودگاه بین‌المللی پیام برقرار شده است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.