حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
بازدید از مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
شناسه : 6300
بازدید 251
0
وحید یامین پور

مرکز نوآوری و شکوفایی استان هرمزگان تبدیل به کانونی برای شتاب دادن به ایده‌های جوانانی شده که نیاز به حمایت، مشاوره و راهنمایی دارند.

ارسال توسط : منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان
پ
پ

بازدید از مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان

دکتر وحید یامین پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان به همراه محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان و دلپسند رئیس جهاد دانشگاهی استان بازدید از مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان را دستور خود قرارد دادند تا از نزدیک ظرفیت های این مرکز مشاهده کنند..

کانونی برای شتاب دادن به ایده‌های جوانان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، دکتر وحید یامین پور در این بازدید اظهار داشت: مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان (منش) تبدیل به کانونی برای شتاب دادن به ایده‌های جوانانی شده که نیاز به حمایت، مشاوره و راهنمایی دارند و وجود این مراکز باعث ایجاد طوفان فکری و بروز خلاقیت های نخبگان و مخترعین جوان خواهد شد.

بازدید معاون امور جوانان از مرکز شکوفایی و نوآوری هرمزگان

یامین پور در ادامه گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی هرمزگان مطابق توقعم بود و خوشبختانه کارها مطابق انتظار جلو رفته و این مرکز در استان هرمزگان تبدیل به کانونی برای جمع‌آوری و حمایت از طرح‌ها و شتاب دادن به ایده‌هایی شده که نیاز به حمایت، مشاوره و راهنمایی دارند.

تجاری‌سازی ایده‌ها و ایجاد کسب‌وکارهای پایدار

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان داشت: امیدوارم کاری که در این مرکز در حال رخ دادن است به نتیجه مطلوبی که ما از آن توقع داریم برسد و تجاری‌سازی ایده‌ها، ایجاد کسب‌وکارهای پایدار و ورود به بازار در این مرکز اتفاق بیفتد. بخشی از کار نیاز به حمایت‌های دولتی دارد و بخشی نیز به پشتکار و انگیزه جوانان این مرکز بازمی‌گردد.

ظرفیت بالای جوانان هرمزگان

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این مرکز یک اتفاق خوب و درواقع انتخاب راهبردی جمهوری اسلامی ایران است که باید توسعه پیدا کند؛ به‌خصوص در استان هرمزگان که ظرفیت‌های بسیار زیادی وجود دارد و جوانان هرمزگان همگی فعال و باانگیزه هستند و امیدواریم که بتوانیم در کنار جوانان این استان کارهای مطلوبی را انجام دهیم.

بازدید از مرکز منش و نوآوری استان هرمزگان

اخبار مرتبط

برپایی ایستگاه سلامت در بندرعباس به همت جوانان

جوانان هرمزگان پیشگام و موفق هستند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.