حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2201 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
افتتاح تعاونی مسکن جوانان در البرز
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
شناسه : 5437
بازدید 569
5
مهران افشاری

افتتاح تعاونی مسکن جوانان در البرز با حضور مسئولان و اعضای مجمع جوانان برگزار شد. این تعاونی به دنبال حل مشکل مسکن برای جوانان البرز است.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

افتتاح تعاونی مسکن جوانان در البرز

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان، افتتاح تعاونی مسکن جوانان در البرز با حضور مسئولان استان، اعضای مجمع جوانان و دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان انجام شد.

مسکن موضوع اصلی جوانان است

مهران افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این مراسم با ضمن تبریک این موفقیت برای جوانان البرز گفت: موضوع مسکن یکی از مهم‌ترین معضلات و مشکلات جوان است که با شرایط فعلی کشور خرید یا ساخت مسکن برای قشر جوان بسیار سخت شده و این موضوع نیاز به پیگیری و جدیت مسئولین در سطوح مختلف دارد.

عدم وجود مسکن مناسب از موانع ازدواج است

افشاری خاطرنشان کرد: مشکل مسکن به‌صورت سیستماتیک بر روی ازدواج جوانان تأثیر مستقیم داشته و یکی از موانع اصلی ازدواج در جوانان و افزایش سن ازدواج و حتی از دلایل طلاق در زوجین جوان همین مسئله است که دستیابی به مسکن مطلوب و مناسب برای جوانان عملاً غیرممکن شده است.

پیگیری منسجم مشکل مسکن در البرز

وی در ادامه تأکید کرد: با شکل‌گیری تعاونی مسکن جوانان در البرز، امیدواریم که موضوع مسکن جوانان به‌صورت منسجم و تخصصی و مطالبه گرانه پیگیری شده و با مشارکت دهی مسئولان مختلف و استفاده از ظرفیت خیرین محترم و همچنین توجه مسئولان کشوری بتوان اقدامات مؤثری را انجام داد و اگر ما بتوانیم حتی یک زوج جوان را صاحب‌خانه کنیم خیر دنیا و آخرت را برده‌ایم.

به جوانان البرز افتخار می کنیم

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همچنین افزود: از حضور همه مسئولین محترم کمال تشکر رادارم و همه می‌دانیم که جوانان البرز جزو جوانان نخبه و پیشگام در کشور هستند و تعاونی مسکن جوانان نیز جز آن دسته اقداماتی است که برای اولین بار در البرز شکل‌گرفته است و ما به وجود این جوانان افتخار می‌کنیم.

حمایت از جوانان

افشاری در انتها گفت: حتماً حمایت‌های مناسبی را در حوزه جوانان خواهیم داشت زیرا که جوانان امید کشور بوده و همان‌طور که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بر جوانان تأکید شده است ما نیز حمایت از جوانان را موجب افتخار میدانیم و در کنار جوانان خواهیم بود.

همدلی و پیگیری جوانان

در ادامه این مراسم محسن انصاری رئیس مجمع جوانان البرز گفت: از همه مسئولان که حضور داشتند قدردانیمی کنم و لازم است از حمایت های آقای افشاری معاونت امور جوانان تشکر ویژه داشته باشم که همیشه حامی جوانان بوده اند. ما به کمک جوانان البرزی تصمیم گرفته ایم که مشکل مسکن را به صورت جدی و با مطالبه گری و همدلی جوانان همراه کرده و بخ نتیجه مثبتی دست پیدا کنیم و از همه دوستانم در مجمع جوانان و سازمان های مردم نهاد نیز تشکر می کنم که همراه ما هستند.

شایان‌ذکر است که این مراسم با حضور فلاح نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز، سرهنگ رنجبر معاونت اجتماعی و فرهنگی نیروی انتظامی استان، افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، نیازپور رئیس مجمع ملی جوانان، انصاری رئیس مجمع جوانان استان البرز و جمعی از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان همراه بود.

افتتاح تعاونی مسکن جوانان در البرز

اخبار مرتبط

شرایط وام ۴۰۰ میلیونی مسکن جوانان چیست؟

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای ثبت تعاونی جوانان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.