به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان البرز، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اعلام رضایت ۵۶ درصدی مشترکین در سرعت عمل کارکنان امداد وکاهش زمان رفع حوادث خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در این خصوص گفت: با راه اندازی کابین نظر سنجی مشترکین، طی بازه زمانی ۱۰ ماهه سال جاری از تعداد ۱۰٫۸۳۴ مورد نظرسنجی بعمل آمده، میزان رضایت مندی مشترکین از نحوه پاسخگویی و برخورد کارشناسان مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان ۶۷ درصد، نحوه برخورد کارکنان امداد ۶۰ درصد و رضایت از سرعت عمل و زمان رفع حادثه به میزان ۵۶ درصد بوده است.
نامداری در ادامه تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد۸٫۳۹۸ مورد حوادث انشعاب وتعداد ۱۰٫۲۵۴ مورد حوادث شبکه مورد پیگیری قرار گرفته که موارد به صورت روزانه به منظور پایش مدت زمان رفع حوادث، برای تمامی مدیران امور و بهره برداران ارسال تا مورد بازخورد قرارگیرد.
وی در خاتمه هدف از این اقدام را افزایش تلاش جهت رضایت مندی مشترکین و کاهش درصد بیشتری از تلفات واقعی شبکه عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اعلام رضایت 56 درصدی مشترکین در سرعت عمل کارکنان امداد وکاهش زمان رفع حوادث خبر داد.
ثبت دیدگاه