حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
مدیر جهادی و انقلابی پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر ابقا شد 
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۲۲
شناسه : 11167
بازدید 218
3
صاحب امتیاز مدیر مسئول پایگاه خبری سمن جوانان: فعالیت سمن جوانان در استان بوشهر بر پایه معرفی جوانان و دانش آموزان مستعد و دارای ظرفیت،استعدادیابی جوانان و نوجوانان و برگزاری میز مطالبه گری است
ارسال توسط : نویسنده : سحر زنده بودی منبع : پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر
پ
پ

مدیر جهادی و انقلابی پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر ابقا شد

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر؛ سال ۱۴۰۱ با فعالیت منسجم و مستمر قطب رسانه‌ای جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد شروع شد و در همان روزهای ابتدایی قرن جدید، نمایندگی سمن جوانان در استان بوشهر تأسیس و شروع به کار کرد.

سمن جوانان با انسجام بیشتری فعالیت می‌کند

علیرضا گروسی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری سمن جوانان گفت: دنیای مجازی و فضای رسانه‌ها بسیار پرسرعت و قابل‌تغییر است و باید در آن بسیار سریع و قدرتمند ظاهر شد و بر همین اساس از همان روزهای شروع سال جدید نمایندگی‌های استانی سمن جوانان مثل روال سابق شروع به فعالیت کردند.

بوشهر دارای بزرگ‌ترین سرمایه‌های طبیعی و انسانی کشور است

گروسی افزود‌‌:استان بوشهر در میان استان هایی که نمایندگی سمن جوانان را دارند،فعالیت بیشتر و مطلوب تری را تا به کنون داشته است و ۷۰ نفر در استان بوشهر در پایگاه خبری سمن جوانان فعالیت می‌کنند.

فعالیت روبه جلو پایگاه خبری سمن جوانان در استان بوشهر 

صاحب امتیاز سمن جوانان تصریح کرد:استان بوشهر علاوه بر فعالیت استانی خود، در ۵ شهرستان نیز فعالیت دارد و در هر شهرستان ۲۰ الی ۲۵ نفر مشغول به فعالیت هستند.

معرفي نخبگان جوان و نوجوان به دستگاه های اجرایی 

علیرضا گروسی گفت:تا به کنون ۶۰ نخبه جوان و نوجوان در استان بوشهر توسط این پایگاه خبری معرفی و حمایت شده اند و از ظرفیت آنان در مجموعه های متفاوت بهره برده اند.

برگزاری میز مطالبه گری با محوریت مشکلات جوانان و نوجوانان 

وی ادامه داد:فعالیت سمن جوانان در استان بوشهر بر پایه معرفی جوانان و دانش آموزان مستعد و دارای ظرفیت،استعدادیابی جوانان و نوجوانان و برگزاری میز مطالبه گری است.

علیرضا گروسی یادآور شد:با همت و اراده مدیر و کادر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر، تا کنون بیش از ۱۰ میز مطالبه گری در سطح استان و شهرستان های بوشهر با مدیران ارشد استان و شهرستان ها برگزار گردیده تا جوانان مطالبات و دغدغه های خود را بیان کنند.

ابقا مدیر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر 

صاحب امتیاز سمن جوانان افزود:بنا به تلاش بی وقفه مدیر این پایگاه خبری در استان بوشهر و فعالیت مرتب و مطلوب کادر سمن جوانان در استان بوشهر،حکم محمدرضا تنو مدیر این پایگاه خبری در استان بوشهر به مدت یکسال تمدید گردید.

استفاده از ظرفیت جوانان

محمدرضا تنو مدیر نمایندگی پایگاه خبری سمن جوانان در استان بوشهر هم استفاده از ظرفیت جوانان را یکی از بخش‌های اصلی و مهم بیانیه گام دوم انقلاب ذکر کرد و گفت: تحقق اهداف این بیانیه راهبردی، تنها از نسل جوان قابل‌انتظار است؛ چراکه جوانان به معنای واقعی پیشران جامعه هستند.

نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان

مدیر نمایندگی پایگاه خبری سمن جوانان در استان بوشهر با اشاره به توصیه جدی رئیس‌جمهور برای توجه به جوانان، گفت: نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم و بر این اساس، حضور جوانان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف استان را به‌طورجدی دنبال خواهیم کرد.

استفاده از ظرفیت های نسل جوان و نوجوان

تنو در آخر ضمن تشکر از اعتماد مجددأ صاحب امتیاز مدیرمسئول پایگاه خبری سمن جوانان کشور افزود: کادر پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر همچون قبل قوی و پرتلاش تمام انرژی خود را برای استفاده از ظرفیت های نسل جوان و نوجوان استان می گذارد.

اخبار مرتبط

نمایندگی سمن جوانان در استان بوشهر

مطالبه‌گری تخصصی جوانان در مسیر بیانیه گام دوم است

آماده هر گونه حمایت از ایده های نوآورانه و متفکرانه نخبگان جوان و نوجوان استان بوشهر هستیم

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.