حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
گفت‌وشنود جوانان با مسئولین چهارباغ
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
شناسه : 11178
بازدید 143
1
آرمین رام برزینی

این نشست در راستای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها با میزبانی فرماندار چهارباغ برگزار شد.

ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

گفت‌وشنود جوانان با مسئولین چهارباغ

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از البرز، مورخ ۱۶ آبان نشست گفت‌وشنود جوانان با مسئولین چهارباغ در فضایی صمیمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقای محمدی امام‌جمعه چهارباغ، حدادی نماینده شهرستان چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، داود جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ، فروغی مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان استان البرز و سایر مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری به میزبانی فرماندار چهارباغ برگزار شد.

اهمیت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها

آرمین رام برزینی رئیس شورای جوانان و مشاور امور جوانان فرمانداری شهرستان چهارباغ در خصوص برگزاری این نشست گفت؛ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها با میزبانی فرماندار شهرستان چهارباغ نشستی ۴ ساعته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آرمین رام برزینی رئیس شورای جوانان چهارباغ

لزوم گفت‌وشنود مسئولین با جوانان

رام برزینی افزود؛ با توجه به شرایط حاکم بر کشور و لزوم گفت‌وشنود با جوانان به جهت احصا مسائل و همچنین شنیدن انتظارات و مسائل مرتبط با طلایه‌داران انقلاب اسلامی این نشست با محوریت موضوعات معیشتی، عمرانی، مسائل فرهنگی و ورزشی و بیان کمبودها در سرانه‌های درمانی، تفریحی و آموزشی و… برگزار شد.

تبیین اقدامات مسئولین شهرستان چهارباغ

وی افزود؛ در ابتدای این نشست مهندس جعفری فرماندار چهارباغ در جهت تبیین زحمات شبانه‌روزی مجموعه حاکمیتی و مسئولین شهرستانی اقدام به ارائه گزارش عملکرد و بیان میزان پیشرفت در جهت اعتلای شهرستان به جوانان نمودند. در ادامه جلسه هر یک از جوانان مطالبات و مسائل خود را بدون واسطه با عالی‌ترین مقام سیاسی شهرستان مطرح نمودند و از کمبودها در سرانه‌های مختلف سخن گفتند.

تشکیل هیئات اندیشه‌ورز جوانان

رئیس شورای جوانان شهرستان گفت؛ در این نشست فرماندار چهارباغ دستوری ویژه جهت تشکیل هیئات اندیشه‌ورز جوانان در سطح بخشداری‌ها و حوزه شهری صادر نمود.

استفاده از ظرفیت جوانان

رام برزینی در پایان خاطرنشان کرد؛ بنا داریم با تشکیل هیئات اندیشه‌ورز جوانان در سطوح بخشداری‌ها و حوزه شهری، مشارکت جوانان را در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها جلب نماییم و به اذن خداوند متعال این فرآیند و تجربه را پس از جمع‌بندی جهت استفاده در اختیار سایرین قرار دهیم.

اخبار مرتبط

استفاده از تسهیلات بنیاد برکت برای اشتغال جوانان چهارباغ

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.