حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2389 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
کمک اعضای شورای مشورتی جوانان فردیس به بازرسان اصناف
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۴۸
شناسه : 731
بازدید 440
7
روابط عمومی مجمع جوانان استان البرز جوانان شوررای مشورتی فردیس به بازرسان اصناف در راستای طرح ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی صنوف در ساعت معین به صورت بازرس افتخاری کمک می کنند .
ارسال توسط : منبع : مجمع جوانان استان البرز
پ
پ

اعضای شورای مشورتی جوانان فردیس به بازرسان اصناف کمک میکنند

به گزارش روابط عمومی شورای مشورتی جوانان فردیس، جلسه هم اندیشی و عضوگیری این شورا در روز سه شنبه بیستم آبان ماه در سالن اتاق اصناف این شهرستان انجام شد. در ابتدای این نشست مرتضی عظیمی به عنوان رییس شورا مشورتی جوانان فردیس، ضمن خوش آمدگویی به اعضای جدید، وظایف شوراهای مشورتی و کمیته های مربوطه را شرح داده و در ادامه اعضای جدید نیز با معرفی خود، رزومه ای از فعالیتهایشان را عنوان نمودند و مقرر گردید که تمامی اعضا در پیشبرد اهداف یاری رسان یکدیگر باشند.

لازم به ذکر است به دعوت اعضا، داود نظری نیا رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس در این جلسه حضور داشتند و تمامی اعضا از حمایت های ایشان برای در اختیار قرار دادن سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان فردیس  به جوانان شورای مشورتی تشکر و قدردانی کردند.

نظری نیا در اقدام حمایتی دیگری اعلام کرد که جوانان شوررای مشورتی فردیس می توانند به بازرسان این سازمان در راستای طرح ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی صنوف در ساعت تعیین شده به صورت بازرس افتخاری کمک رسان باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.