حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید :دو نعمت است که ارزش آنها را نمی دانند مگر کسی که آنها را از دست داده باشد: جوانی و تندرستی.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 18 تعداد دیدگاهها : 948×
کردستان مرجع هنری سمن‌های جوانان
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
شناسه : 3591
بازدید 213
6
یاسین شریعتی کردستان مرجع هنری سمن‌های جوانان ایران شود. یاسین شریعتی رئیس مجمع جوانان کردستان خواستار توجه بیشتر به سمن های این استان در حوزه فرهنگی و هنری شد
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری سمن جوانان
پ
پ

کردستان مرجع هنری سمن‌های جوانان

رئیس مجمع جوانان کردستان در دیدار با محمدمهدی تندگویان معاونت امور جوانان کشور با تأکید بر اینکه کردستان مرجع هنری سمن‌های جوانان ایران شود، از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این استان گفت.

دیدار رئیس مجمع جوانان کردستان با معاونت امور جوانان کشور

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان یاسین شریعتی رئیس مجمع جوانان کردستان در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان که با حضور مدیرکل و معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و مدیران کل حوزه وزارتی در تهران، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کردستان می‌تواند بستری برای اجرای رویدادها و طرح‌های ملی حوزه سمن‌های جوانان باشد.

دیدار رئیس مجمع جوانان کردستان با محمدمهدی تندگویان معاونت امور جوانان کشور

چالش‌های اداری و بروکراسی موجب دلسردی جوانان نشود

رئیس مجمع جوانان استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: چالش‌های اداری و بروکراسی حاکم نباید بهانه‌ای برای دلسرد کردن جوانان خصوصاً سمن‌ها برای فعالیت باشد.

این جوان کردستانی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان کردستان یادآور شد: کردستان در سال گذشته در چندین نوبت توانست افتخارات بسیاری در سطح کشور به دست آورد و این نشان از مشارکت بالای جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد این استان است.

مرکز کردستان هنوز خانه جوان ندارد

شریعتی با تأکید بر مشکلات زیرساختی برای فعالیت‌های اجتماعی در این استان، عنوان کرد: مرکز استان کردستان همچنان فاقد خانه جوان مناسب برای برگزاری رویدادها و نشست‌های سمن‌های جوانان است.

اشتغالزایی برای جوانان کردستان با رویکرد گردشگری

رئیس مجمع جوانان استان کردستان در ادامه ضمن اشاره به ثبت جهانی هورامان در استان‌های کردستان و کرمانشاه گفت: دولت با سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند علاوه بر توسعه گردشگری منطقه، زمینه اشتغال جوانان مرزنشین را فراهم کند.

برگزاری طرحی ملی با رویکرد فرهنگ و هنر در کردستان

شایان‌ذکر است جلسه شورای مدیران حوزه معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با ریاست محمدمهدی تندگویان و با دستور کار جوانان استان کردستان برگزار شد و مدیرکل و معاون امور جوانان دستگاه ورزش و جوانان کردستان به همراه رئیس مجمع جوانان استان به‌منظور بررسی طرح‌ها، اقدامات و ارائه گزارش مشکلات و نیازمندی‌های حوزه جوانان در سه بخش ساماندهی، ازدواج و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کردستان در این جلسه حضور پیدا کردند. در این جلسه مقرر شد با برنامه‌ریزی، همفکری و همکاری سمن‌های جوانان استان، طرحی ملی با رویکرد فرهنگ و هنر در کردستان برگزار شود.

افزایش اعتبارات طرح‌های سمن‌های کردستان، رویکرد حمایتی از طرح‌های اشتغال‌زایی، رفع مشکلات پرداخت اعتبارات و بیان ظرفیت‌های موجود استان از اهم موضوعات مطرح‌شده بود.

اخبار مرتبط

بانک مهر ایران از طرح های کارآفرینی سمن های جوان در کردستان حمایت می کند.

جوانان و سمن های کردستان پیشگام در مبارزه با مواد مخدر

سمن ها شاخص مهم در مهار کرونا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.